Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل جدید لیگ برتر فوتسال با یک دوئل جذاب اصفهانی آغاز خواهد شد. به گزارش ایسنا، با حل مشکل خروج از استان تیم فوتسال اهورای بهبهان، امتیاز این تیم در لیگ برتر رسما به باشگاه سپاهان اصفهان واگذار شد و این باشگاه فعالیت خود در فوتسال را نیز آغازکرد.

حضور علی افضل مربی مطرح فوتسال در هیات مدیره این باشگاه در این اتفاق تاثیر زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افضل قرار است به عنوان مدیرفنی در این تیم فعالیت کند و احمد باغبانباشی نیز سرمربی این تیم خواهد بود.

سپاهانی ها از کمیته فوتسال خواسته اند که با توجه به تشکیل دیرهنگام این تیم بازی هفته اول آنها مقابل گیتی پسند اصفهان به تعویق بیفتد؛ جدالی که دوئل علی افضل با تیم سابقش هم تلقی می شود.

افضل سابقه قهرمانی با گیتی پسند را هم دارد اما در سال های اخیر رابطه خوبی با این تیم نداشته و تقابل او در قالب یک تیم اصفهانی با گیتی پسندی ها جالب خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتسال علی افضل علی افضل فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید جدال رئال مادرید-بارسلونا در دل این 4 دوئل

به گزارش ورزش سه، امشب از ساعت 22:30 قرار است بارسلونا و رئال مادرید در یکی از خاص ترین الکلاسیکوهای چند سال اخیر به مصاف یکدیگر بروند. مادریدی‌ها با اختلافی 8 امتیازی صدرنشین هستند و از طرفی شکست دادن منچسترسیتی در ضربات پنالتی مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا، اعتماد به نفس آنها را دو چندان کرده است. شکست لوس بلانکوس در سانتیاگو برنابئو می‌تواند اختلاف را به 5 امتیاز برساند که این احتمال را به وجود می‌آورد تا فصل پر تب و تاب مادریدی‌ها با یک اتفاق عجیب‌تر همراه شود. البته برد آنها می‌تواند قهرمانی 99 درصدی رئالی‌ها را مسجل کند و اهمیت این الکلاسیکو جدای از آمار و ارقام دو تیم، مبتنی به شخصیت های فردی هر دو تیم است.

وینیسیوس - آرائوخو
مدافع اروگوئه‌ای پس از جدالی که با امباپه در لیگ قهرمانان داشت، به دلیل اخراجش مورد انتقاد هواداران قرار گرفته و وضعیت خوبی ندارد. هواداران او را مقصر حذف شدن بارسلونا می‎دانند و این مدافع جوان برای بازگرداندن توجه طرفداران باید امشب برابر وینیسیوس ایستادگی کند. وینیسیوس احتمالا به عنوان یکی از دو مهاجم مرکزی این تیم بازی کند و مستقیم در برابر دفاعی قرار می‌گیرد که اعتماد به نفس کافی برای جدال امشب ندارد. این جدال یک دوئل تماشایی خواهد بود!

لامینه یامال- فرلاند مندی
علی رغم اینکه یامال شانزده سال سن دارد، در حال حاضر یک الکلاسیکوی دیگر را در پیش دارد. نوجوان تکنیکی و حیله‌گر بارسایی‌ها، یک بازیکن خلاق در تیم ژاوی هرناندس است و سرعت او یک تهدید برای مدافعان رئال مادرید و علی الخصوص فرلاند مندی است. مندی هفته گذشته 120 دقیقه مقابل منچسترسیتی و تحت فشار بی امان سیتیزن‌ها دویده و احتمال برای دیدار امشب یک شب سخت دیگر در پیش داشته باشد.

ایلکای گوندوغان - جود بلینگهام
جود بلینگهام عاملی تعیین کننده در الکلاسیکوی رفت بود و گل حیرت انگیز او باعث پیروزی رئال مادرید شد. در دیدار این هفته منچسترسیتی و رئال مادرید، قطعا بسیاری از هواداران دلتنگ حضور ایلکای در سیتی شدند چون می‌دانستند که حضور او تا حد زیادی می‌توانست به خط میانی این تیم ثبات و خلاقیت هدیه کند. بارسلونا پس از جدایی سرخیو بوسکتس، در مرکز ثقل زمین خود دچار مشکل فنی شده بود و حالا مجبور است از ایلکای به جای بازیسازی، در این پست بازی بگیرد که باعث می‌شود با جود نزدیک‌تر باشد.

پدری-تونی کروس
این یک نبرد هیجان انگیز میان دو پاسور و دو مهندس برتر لالیگای اسپانیا است که در دو نسل متفاوت، به فکر افتخار آفرینی هستند. هر دو بازیکن برای دیکته کردن افکار و تاکتیک های سرمربیان خود نقش کلیدی دارند و این جدال به نوعی است که قطعا از آن یک نفر برنده بیرون خواهد آمد. کروس و پدری ظرفیت های بازیسازی و خلق موقعیت خود را در دوران حرفه‌ای خودشان نشان داده‌اند ولی کنترل جریان این دیدار از همیشه مهمتر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پنج کاربرد برتر و جذاب قایق بادی
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود
  • کلید جدال رئال مادرید-بارسلونا در دل این 4 دوئل
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • دوئل سعید عزت و قایدی در آل راشد
  • مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم
  • برنامه روز پنجم بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ستاره پرسپولیس ۱۰۰ تایی شد!
  • دوئل همسایه‌ها؛ ذوب آهن اصفهان میزبان آلومینیوم اراک