Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@10:08:25 GMT

اشرف غنی برای مراسم تحلیف به تهران سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۸۵۵۹

اشرف غنی برای مراسم تحلیف به تهران سفر می‌کند

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، شبکه طلوع نیوز بامداد پنج شنبه از سفر «اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان به تهران به منظور شرکت در مراسم تحلیف سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور جدید ایران خبر داد.

بر اساس این گزارش، طلوع نیوز به نقل از تلویزیون رسمی افغانستان در پیامی توئیتری نوشت: رئیس جمهور غنی فردا پنج شنبه برای شرکت در مراسم تحلیف سید ابراهیم رئیسی به عنوان سیزدهمین رئیس جمهور ایران به تهران می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام توئیتری آمده است: تلویزیون ملی افغانستان می‌گوید که اشرف غنی قرار است در این سفر با مقامات ارشد ایران از جمله رئیس جمهور رئیسی و رئیس پارلمان ایران دیدار نماید.

گفتنی است که مراسم تحلیف آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور جدید ایران قرار است امروز پنج شنبه در مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو علی داوودی محمدرضا گرایی حسن یزدانی مراسم تحلیف ریاست جمهوری ارشا اقدسی اشرف غنی افغانستان مراسم تحلیف رئیسی المپیک 2020 توکیو علی داوودی محمدرضا گرایی حسن یزدانی مراسم تحلیف ریاست جمهوری ارشا اقدسی مراسم تحلیف رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد

وزیر امور خارجه کشورمان به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات ترکمنستان دقایقی پیش تهران را به مقصد عشق‌آباد ترک کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات عالی‌رتبه ترکمنستان تهران را به مقصد این کشور ترک کرد.

گفت‌وگو در خصوص مسایل مورد علاقه دوجانبه به خصوص مسایل اقتصادی و تجاری، ترانزیت، انرژی و مبارزه با تروریسم از مهم‌ترین موضوعات مورد رایزنی در جریان این سفر خواهد بود.

در این سفر کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان، دمیرچی‌لو مدیرکل اوراسیا و علیرضا محمودی مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه امیرعبداللهیان را همراهی می‌کنند.

بر اساس این گزارش، ایران و ترکمنستان در جریان سفر سال گذشته قربانقلی بردی محمداف رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان و رئیسی جمهور سابق این کشور به تهران ۵ سند همکاری در زمینه‌های ترانزیت، برق، گاز، تجارت و سرمایه‌گذاری بین دو کشور امضا کردند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد
  • تأکید رئیسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • رئیسی: مشکلات با دستور حل نمی‌شود
  • رئیسی: خیرین شریکی راهبردی برای دولت هستند
  • تاکید رئیسی بر ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «مهر ماه» سال گذشته
  • اخبار سیاسی ۶ فروردین؛ حکم دیگر رهبر انقلاب برای روزه‌داران/تاکید رئیسی بر جلوگیری از رخنه فساد
  • فلسطین و غزه؛ مهمترین سخن و موضوع روز دنیا/ 20 دستور ویژه به مدیران برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم
  • ایجاد و ارتقای امید در میان مردم، ابر پروژه دولت مردمی