Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمدنمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تشکیل حزب اصلاح طلب توسط لاریجانی، گفت: بعید می‌دانم لاریجانی وارد عرصه تشکیلاتی و حزبی شود، اما اگر هم وارد شود ارتباطی به اصلاح طلبان ندارد. زیرا خط و مشی اصلاح طلبان در طول این مدت کاملا مشخص بوده است و اصلاحات هم چهره های شاخص کم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: من در مصاحبه‌های قبلی هم گفتم خوب است هردو جناح اصلاح طلب و اصولگرا به یک حزب تبدیل شوند و اگر لاریجانی بتواند اصولگراها را به یک حزب واحد تبدیل کند و از سویی هم بزرگان جریان اصلاح طلب این اقدام را انجام دهند بسیار خوب است. اما منطقی نیست که لاریجانی حزبی را زیر پرچم اصلاح طلبان تشکیل دهد؛ بنابراین چنین امری اصلا امکان پذیر نیست زیرا هیچ اصلاح طلبی حاضر نیست زیر پوشش حزب او قرار بگیرد.

نمازی درباره احتمال پوست اندازی جریان اصلاحات بیان کرد: اصلاح طلبان حتی اگر بخواهند پوست اندازی کنند تغییر هویت نخواهند داد؛ البته ممکن است که در روش‌ها تجدید نظری داشته و برنامه‌های خود داشته باشند؛ اما پوست اندازی به این معنا که کلا تغییر ماهیت دهند و یک مرامنامه جدیدی را یک بیگانه برای آنها مطرح کند نخواهد بود.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران  درپایان تاکید کرد: اصلاح طلبان بر اساس اساسنامه خود و با گذشت زمان اصلاحاتی را در روش‌های خود خواهند داشت ، اما لاریجانی اصولگرای معتدل است و از سران این طیف محسوب می شود و وجود چنین چهره هایی در میان جریان اصولگرایی بسیار امر مثبتی است تا ما به سمت دو حزب فراگیر برویم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصلاح طلبان حزب اصلاحات اصلاح طلبان پوست اندازی اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه

رژیم صهیونیستی به دلیل ماهیت اشغالگرانه خود همواره با چالش‌های جدی مواجه بوده است. اکنون جبهه‌های جنوبی سرزمین‌های اشغالی درگیر جنگ غزه، جبهه‌های شمالی درگیر منازعه با حزب الله لبنان، و جبهه‌های شرقی در کرانه باختری مشغول سرکوب فلسطینیان در کرانه باختری است. با این حال، ارتش این رژیم بر حسب نیاز برای انجام عملیات اقدام به جابه جایی نیرو‌های خود می‌کند. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) ۲ تیپ رزمی را از مرز‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی برای انجام عملیات به نوار غزه فراخواند. 

براساس بیانیه منتشر شده از سوی ارتش، تیپ دوم ذخیره لشکر ۱۴۶ و تیپ ۶۷۹ لشکر ۲۱۰ از مرز‌های لبنان به غزه منتقل خواهند شد و در این باریکه مستقر می‌شوند. 

هر تیپ پیاده ارتش رژیم صهیونیستی به طور متعارف از ۲ تا ۵ هزار نیروی نظامی تشکیل شده است. 

در این بیانیه از ماهیت عملیات احتمالی این ۲ تیپ در غزه جزئیاتی ارائه نشده است، اما این انتقال پس از آن صورت می‌گیرد که مقامات صهیونیست تهدید به اجرایی کردن حمله زمینی به رفح، جنوبی‌ترین منطقه غزه کرده اند. اکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار آواره فلسطینی در این باریکه مستقر هستند. 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی استقرار ۴ گردان حماس در رفح بوده و تاکید دارد برای پیروزی قطعی در جنگ عملیات زمینی در رفح ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • اصلاح پله برقی‌های معیوب پل‌های عابرپیاده