Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@17:23:20 GMT

محسن هاشمی: آسیب های اجتماعی در تهران افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۹۳۹۸

محسن هاشمی: آسیب های اجتماعی در تهران افزایش یافت

رئیس شورای شهر تهران گفت: با توجه به شرایط کرونایی، شغل و معیشت مردم، میزان آسیب های اجتماعی نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش هم یافته است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محسن هاشمی در آیین تحلیف ششمین دوره شورای شهر تهران که با حضور مسئولان در صحن شورای شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: ابتدا از مردم تهران بابت حضور در این انتخابات شرکت می کنم که نمایندگان خود را انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوره شورای پنجم امروز به پایان می رسد و از این به بعد صیانت از حقوق شهروندان و صیانت از شهر به عهده شورای ششم خواهد بود که بنده از این جهت به همه اعضای این شورا تبریک عرض می کنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

هاشمی خاطر نشان کرد: در شرایط سختی شهر را تحویل می دهیم و با توجه به شرایط کرونایی دشواری هایتان آغاز می شود. امیدواریم بتوانیم در شورای پنجم گزارش و کارنامه  خود را به صورت مکتوب منتشر کنیم و در اختیار افکار عمومی قرار بدهیم و انشاءالله منتظر نقد صادقانه همه دوستان و مردم خوب تهران باشیم. ما بر اساس منویات مقام معظم رهبری تلاش کردیم بهترین دستاورد را برای شهر تهران داشته باشیم مخصوصا صیانت از ابعاد مختلف اقتصادی اجتماعی و محیط زیستی شهر تهران و به خصوص حریم شهر، طرح جامع، طرح تفصیلی و بویژه محیط زیست شهری و فضای سبز.

رئیس شورای شهر تهران گفت: باید به این نکته اشاره کنم که متاسفانه در امر تجهیز حمل و نقل عمومی کاستی هایی داشتیم که امیدواریم شورای جدید و شهرداری به این نکته بپردازند. با توجه به شرایط کرونایی، شغل و معیشت مردم، میزان آسیب های اجتماعی نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش هم یافته است و در حمل و نقل عمومی در ایام کرونا استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی کمتر شد اما لازم بود که وسایل حمل و نقل عمومی افزایش یابد.

وی افزود: در صورتی که ما بتوانیم 5 هزار اتوبوس و همچنین شبکه مترو ایران را کامل کنیم شرایط خوبی را در حوزه حمل و نقل ایجاد خواهیم کرد انشاءالله این شرایط در شورای شهر ششم فراهم شود.

هاشمی گفت: با توجه به کارهایی که در شورای پنجم شده است امیدواریم در شورای ششم با نگاه مثبت به آنها توجه کنند و آنهایی که مورد تایید است ادامه پیدا کند و اگر خللی وجود داشت آنها را تحمیل کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف برای افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران

سیدعباس جوهری با اشاره به اهمیت پیگیری مسائل استان در ستاد سفر گفت: با توجه به نیازها و دغدغه‌های رفع آن از ۲۰ روز مانده به پایان سال ۱۴۰۲ ستاد سفر کار خود را به ریاست استاندار تهران با فعال کردن ۱۴ کمیته امنیتی، کاهش تصادفات و ترافیک، تنظیم بازار، امداد و نجات، قضایی، برنامه ریزی و آمار و غیره کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: اقدامات لازم با توجه به نیازهای از پیش مشخص شده در ماه ها و سنوات گذشته برنامه ریزی و کار خود را نهایی و اجرایی کرد که در نتیجه آن شاهد اتفاقات موثر و خوبی در همه حوزه های ۱۴ کمیته هستیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با اشاره به برنامه ریزی ها در سطح استان با توجه به شعار سال ۱۴۰۳ گفت: در سال گذشته همه امور با توجه به شعار سال برنامه ریزی و گامهای موفقی در حوزه رشد تولید برداشته شد و فعالیت استان تهران رونق دوباره را به خود تجربه کرد، بطوریکه از همان لحظات ابتدایی آغاز سال ۱۴۰۳ نیز با توجه به تعیین شعار سال از سوی رهبر عزیز انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله)، به دستور استاندار تهران سیاست های مشخص شده در راستای احقاق آن مشخص و نخستین قدم ها بر اساس امور حمایتی زیربنایی و افزایش مشارکت مردم در نقش حامیان اصلی اقتصاد مشخص شد.

جوهری با اشاره به تقویت بازارچه های نوروزی در استان تهران و تقویت آن بر اساس۵ هدف مشخص شده، تأکید کرد: نخستین برنامه ریزی برای ارتقای توان کارآفرینان استان تهران و افزایش توان اقتصادی برای رشد اقتصادی در قالب بازارچه های نوروزی در ۵ هدف مهمی چون رونق تولید، شناسایی صنایع دستی و افزایش مشارکت کارآفرینان به عنوان بازوان مهم اقتصادی در استان برای ارتقای ظرفیت های اقتصادی تهران، شناسایی ظرفیت هنرمندان و تبدیل توان بالقوه به بالفعل برای رشد مشارکت و ترغیب مردم از هر قشری در این مشارکت، کمک به افزایش توان تولید محصولات در حوزه عشایر و اهمیت شناساندن آن در بازارهای داخلی دیگر استان ها و معرفی به بازارهای خارجی با نام ایران اسلامی و ریشه کنی مسائل اقتصادی و توان افزایی در استان برای رفع مشکلات تولید و رشد صادرات خارجی تهران مشخص و کار خود را از همان لحظات ابتدایی روز یکم فروردین ماه آغاز کرد.

وی ادامه داد: بازدیدهای مکرر بر رفع مشکلات و تقویت حوزه های اقتصادی برای توان افزایی و شناسایی مسائل مانع برای رفع آن توسط کمیته های مختلف و بررسی های ابتدایی در استان تهران انجام شده و بزودی مراحل برنامه ریزی مدون خود را در قالب تعیین سیاستهای مبرهن مشخص می‌دهد.

منبع : ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • برنامه‌های اجتماعی و عمومی باید پیوست فرهنگی داشته باشد
  • «مشهد مهربان»؛ ظرفیتی ارزشمند برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف برای افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران
  • برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پرشد
  • رونمایی از سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان
  • سال گذشته چند نفر مورد همسرآزاری قرار گرفتند؟
  • ۹۰ هزار مسافر وارد شهرستان عسلویه شده است