Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مراسم تحلیف شامگاه چهارشنبه در فرمانداری اصفهان برگزار شد و در ااین جلسه، محمد نورصالحی با رأی تمام اعضای حاضر در این جلسه به عنوان رئیس ششمین دوره از شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، مراسم تحلیف اعضای منتخب ششمین دوره از شورای اسلامی شهر اصفهان در فرمانداری اصفهان برگزار شد و طی فرایندی پس اجرای مراسم سوگندخوانی، انتخابات هیئت رئیسه این شورا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که باحضور 12 نفر از اعضای شورای اسلامی برگزار شد، محمد نورصالحی با رأی تمام اعضای حاضر در این جلسه به عنوان رئیس ششمین دوره از شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شد.

همچنین در ادامه رأی‌گیری ابوالفضل قربانی نیز با 12 رای موافق به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان منصوب شد و سید امیرسامع عهده‌دار مسئولیت خزانه‌داری با 12 رای موافق شد.

فرزانه کلاهدوزان و علی صالحی نیز به ترتیب عنوان منشی اول و منشی دوم و سخنگو شورا را با 12 رای اعضای حاضر کسب کردند.

کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای شهر اصفهان تشکیل می‌شودمنتخب ششمین دوره شورای شهر اصفهان: بسیاری از مشکلات شهر ناشی از بی‌توجهی به مسائل فرهنگی استعضو منتخب شورای شهر اصفهان: نباید اصفهان را به چشم یک «بچه‌پولدار» قلمداد کرد

گفتنی است، محمدرضا فلاح، دیگر عضو شورای شهر اصفهان به دلیل کسالت و بیماری در جلسه حاضر نشد و به همین دلیل رای‌گیری میان 12نفر از اعضا انجام گرفت و نتایج انتخاب هیئت رئیسه شورا که چند روز پیش به صورت غیررسمی توسط اعضا صورت گرفته بود، مجدداً صورت گرفت.

انتهای پیام/ 174/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر اصفهان شورای شهر اصفهان ششمین دوره برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 

انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر برگزار شد. عباسعلی محمدزاده رئیس اداره دانشجویی سازمان جوانان در خصوص نحوه گزینش این افراد گفت: اعضا پس از مرحله شهرستان وارد مرحله استانی شدند که پس از انتخاب به عنوان برگزیدگان شورای مرکزی معرفی شدند.

محمدزاده شعار کنگره را جوانان، مشارکت، مسئولیت پذیری بیان کرد و افزود: این برنامه بر اساس اهداف جمعیت هلال احمر در راستای ارتقای مشارکت جوانان و مشارکت دادن آنها در تصمیمات مربوط به فعالیت‌های این عزیزان اجرا شد تا با تصمیم‌گیری مناسب در خصوص فعالیت‌های جوانان بتوانیم از آنها به عنوان افرادی تصمیم ساز و مؤثر در امور مربوطه بهره‌مند شویم تا در آینده نیز جامعه‌ای مسئولیت پذیر و مؤثر را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: با برگزاری انتخابات در ششمین کنگره سراسری اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر که به مدت ۳ روز در مجموعه فرهنگی ورزشی دشت بهشت محمد شهر (استان البرز) برگزار شد، طی آن دبیران شاخه جوانان، روستایی و خانه‌های هلال، دانشجویی پیشنهادات، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی بیان کردند.

رئیس اداره دانشجویی سازمان جوانان افزود: در هر شاخه ۵ نفر به عنوان اعضای منتخب اصلی و ۲ نفر به عنوان عضو علی‌البدل با آرای حاضران جهت تشکیل شورای مرکزی انتخاب شدند

بر اساس این گزارش؛ وریا فلاحی (کردستان)، آکو مرادی (کرمانشاه)، امجد خیاط (آذربایجان غربی)، پیام زمانی (همدان)، مهدی اکبری (فارس) اعضای اصلی شاخه جوانان و ابراهیم ممتاز (اصفهان) و سید مهدی حسنی (زنجان) به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

در شاخه دانشجویی کامکار متین (تهران)، مهدی مجدی زاده (خراسان رضوی)، محمدرضا سبکتکین (اصفهان)، سمانه رواز (هرمزگان)، محمد هادی جعفری (زنجان) و هادی الهیاری (خراسان جنوبی) و سارا مدملیلی وند (خوزستان) به عنوان عضو اصلی معرفی شدند.

در شاخه روستایی و خانه‌های هلال نیز محمدرضا فروتن (اردبیل)، مهدی رضایی (همدان)، نگار زینی وند (لرستان)، یعقوب، جنجال (چهارمحال بختیاری)، فاطمه علمشاهی (قزوین) اعضای اصلی و فاطمه ابراهیمی زاده (یزد) وکاثوم حسانی (کهگیلویه و بویراحمد) به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه