Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا؛ «هوشنگ بازوند» در دیدار با معاون دفتریونیسف که برای افتتاح اولین مرکز حرفه آموزی، توانمندسازی، بهزیستی و کارآفرینی اجتماعی جوانان و نوجوانان به کرمانشاه سفر کرده بود؛ اظهار داشت: برای تقویت فرهنگ کار و تلاش احداث این مرکز با شعار انتقال از مدرسه به محیط کار اقدام بسیار ارزنده ای است و امیدوارم این تعامل و همکاری یونیسف سبب کاهش آسیب های اجتماعی در استان به عنوان یکی از موانع توسعه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از صندوق کودکان سازمان ملل به لحاظ اجرای پایلوت این طرح در کرمانشاه با محوریت سازمان های مردم نهاد تصریح کرد: مهمترین سرمایه و ثروت استان، منابع انسانی توانمند است که اگر در مسیر صحیح حرفه آموزی قرار گیرند بی شک در آینده زمینه بهره وری بیشتر از منابع و ظرفیت های بی بدیل استان فراهم و روند توسعه ای شتاب بیشتری خواهد گرفت.

بازوند کرمانشاه را قطب و مرکز منطقه غرب خواند و گفت: جوانان شایسته این استان نیازمند توجه بیشتر هستند و در سنوات گذشته نیز برنامه های توسعه ای با محوریت جوانان تدوین شد و امروز نیز خوشحال هستیم که با کمک سازمان های مردم نهاد و جوانان توانمند مراکز کارآفرینی اجتماعی توسعه و مرکز حرفه آموزی یونیسف نیز در استان و برای اولین بار در کشور افتتاح می شود.

وی کسب رتبه سوم استان به لحاظ شاخص های ارزیابی وزارت کشور در موضوع ستادهای ساماندهی امور جوانان را نیز قابل تقدیر دانست و گفت: باید باور کنیم که جوانان می توانند در حل بسیاری از مشکلات تحت عنوان سازمان های مردم نهاد به یاری دولت بیایند و این مشارکت سبب همراهی بیشتر مردم نیز می شود.

در این دیدار طهماسبی مدیرکل امور بین الملل، اسدی مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز حضور داشتند.

این مرکز با مدیریت سازمان مردم نهاد افرای سبز از سمن های فعال استان کرمانشاه قرار است در راستای  توانمندسازی، بهزیستی و کارآفرینی اجتماعی جوانان و نوجوانان در کرمانشاه از امروز شروع به فعالیت نمود.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند مهارت اموزی یونیسف کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند مهارت اموزی استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند مهارت اموزی یونیسف کرمانشاه مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود

حجت الاسلام والمسلمین معزی دیدار fh رئیس و مدیران سازمان داوطلبان به نقش حیاتی و پر اهمیت سازمان داوطلبان در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داوطلبانه برای خدمت به مردم در این مجموعه تاکید کرد.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی ارائه آموزش فرهنگ داوطلبی را یکی از وظایف این سازمان برشمرد و تصریح کرد: با آموزش و فرهنگ‌سازی صحیح باید روحیه خدمت‌رسانی در جامعه را ارتقاء دهیم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در این بخش با تأکید بر اهمیت بهره‌گیری از رسانه در معرفی فعالیت‌های داوطلبانه، تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ داوطلبانه باید بیش از پیش در مورد فرهنگ خدمت رسانی و معرفی آن به مردم تمرکز کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین معزی، سپس به ارائه نکاتی در خصوص برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت‌های داوطلبی در پیشبرد اهداف جمعیت هلال‌احمر پرداخت و بر لزوم ارتباطات تنگاتنگ و مستمر درون سازمانی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی همچنین با ابراز خرسندی از این دیدار، به ارائه نکاتی مهم و ضروری در خصوص چگونگی جذب و نگهداشت داوطلبان در جمعیت هلال احمر پرداخت.

نماینده رهبر معظم انقلاب ارتباط مستمر با اقشار مختلف جامعه، تربیت، آموزش و تهیه بسته‌های فرهنگی برای جذب و نگهداشت آنان را یک امر ضروری دانست و تصریح کرد: یکی از آسیب‌های جدی نظام‌های سازمانی در ایران بروکراسی‌های غیرضروری است. وی تاکید کرد باید با پرهیز از این بروکراسی‌ها از ظرفیت داوطلبانه برای اجرای خلاقانه برنامه‌ها در جمعیت بهره گرفت.

وی همچنین گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولان این سازمان را نیز مثبت ارزیابی کرد و از خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان و عید نوروز قدردانی کرد.

نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر در پایان این دیدار ضمن آرزوی موفقیت، توجه ویژه به مسائل مربوط به این سازمان که متولی کمک در جامعه است را خواستار شد.

در ابتدای این دیدار وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونین سازمان داوطلبان نیز به ارائه گزارش‌هایی در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته سال گذشته و همچنین بیان مشکلات و چالش‌های پیش روی ارائه خدمات روان‌تر به جامعه به منظور پیگیری از سوی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته‌اند
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد