Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@22:34:30 GMT

60 درصد مواد مخدر ورودی کشور ازکرمان

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۹۶۳۲

60 درصد مواد مخدر ورودی کشور ازکرمان

برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر ، خرده فروشان وشناسایی و مقابله به کسب درآمد و ثروت حاصل از قاچاق مواد مخدر،در استان کرمان در دستور کار جدی است .

استاندار کرمان مبارزه با مواد مخدر را مستلزم تامین امکانات و بودجه لازم دانست و گفت :استان کرمان با وجود مواجهه با مشکلات متعدد در این زمینه از منظر اختصاص بودجه در مضیقه است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

60 درصد مواد مخدر ورودی کشور ازکرمان

زینی وند  در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با برشمردن اهمیت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تشکیل کمیته های زیر مجموعه این شورا را کمک کننده برای رفع مشکلات مبارزه با مواد مخدر دانست .

وی  پیگیری مستمر مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را راهگشای رفع بسیاری از چالشها و مشکلات دانست

 

فرمانده انتظامی استان هم گفت : حدود ۶۰ درصد مواد مخدر ورودی کشور به اجبار از استان صورت می گیرد .استان کرمان پارسال حائز رتبه برتر کشور در کشف و مقابله با مواد مخدر بود.

سردار ناظر  افزود:بیش از ۴۰ در صد عملیاتهای مبارزه با مواد مخدر کشور در استان کرمان انجام می شود و در این راستا پارسال ۱۷۶ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است .

وی خاطر نشان کرد برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و خرده فروشان در دستور کار جدی فرماندهی انتظامی استان است .


رئیس کل داد گستری استان هم در این نشست اولویت مقابله با قاچاق مواد مخدر را شناسایی سر باندها و اتاق فکر قاچاق مواد مخدر برشمرد .

موحد با بیان اینکه جرم قاچاق مواد مخدر به عنوان جرم اقتصادی محسوب می شود خاطر نشان کرد :شناسایی و مقابله به کسب درآمد و ثروت حاصل از قاچاق مواد مخدر در دستور جدی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان باشد./ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر استان کرمان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در حکمی سید محمود حسینی پور را به عنوان «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب کرد.

متن حکم آقای مخبر به شرح زیر است:

جناب آقای سید محمود حسینی پور

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

محمد مخبر
معاون اول رئیس جمهور

بر اساس این گزارش، پیش از این سردار محمد رضا یزدی ریاست دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی را بر عهده داشت که به تازگی در دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی عهده دار مسئولیت شده است.

گفتنی است سید محمود حسینی پور که از آبان ۱۴۰۰ تاکنون به عنوان استاندار مازندران مسئولیت داشت، دارای مدرک فوق لیسانس حقوق عمومی و با بیش از ۲۵ ماه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به کسب افتخار مدال جانبازی نائل آمده است.

تدریس در دانشگاه‌های امام باقر (ع)، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و مرکز آموزش مدیران و عضویت در شورای امنیت کشور و شورای فرهنگ عمومی کشور از جمله سوابق او است.

معاون وزیر اطلاعات و دستیار ویژه وزیر، ریاست مرکز پیگیری‌های ویژه دادستانی کل کشور، ریاست دفتر ویژه سازمان بازرسی و دبیری شورای راهبردی این سازمان، دبیری شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کل کشور و عضو هیأت تخلفات اداری دیوان محاسبات بخشی از سوابق اجرایی و مسئولیت‌های رئیس جدید دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

دیگر خبرها

  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • با حکم مخبر «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • ضرورت ایجاد تحولی در عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر