Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@05:53:04 GMT

اسلامی: نیاز به تشکر هیچ‌کس نداریم!

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۰۲۸۲

اسلامی: نیاز به تشکر هیچ‌کس نداریم!

مهاجم نساجی می‌گوید به دنبال نمایش جوانمردانه و کسب امتیاز برابر گل‌گهر بودند و به شایعات مطرح شده توجهی نداشتند.

به گزارش "ورزش سه"، کریم اسلامی با اشاره به تساوی نساجی مقابل گل‌گهر در آخرین بازی فصل گفت: خیلی‌ها فکر می‌کردند بخاطر ماندن تیم ما در لیگ و باخت برابر استقلال شاید انگیزه لازم را در این دیدار نداشته باشیم، اما برای شرافت خودمان و نشان دادن سلامت فوتبال و به‌ویژه باشگاه نساجی تمام تلاش خودمان را انجام دادیم تا سربلند باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: به نظرم تیم ما چیزی کم از گل‌گهر نداشت و تا لحظه آخر جنگیدیم. دو گل هم زدیم و سوار بر بازی بودیم ولی روی یک شوتی که سالی یکی، دو بار تبدیل به گل می‌شود و یک پنالتی مساوی کردیم؛ با این حال خوشحال هستیم که درآخر مسابقه سرمان را بالا گرفتیم و یک امتیاز را تقدیم به تماشاگرانمان چشم انتظار نساجی کردیم.

 

مهاجم نساجی درباره اینکه متوقف کردن گل‌گهر توسط آنها موجب شد تا سیرجانی‌ها به رتبه پنجم بروند و شاید شانس سهمیه آسیایی را از دست بدهند، عنوان کرد: ما برای نتیجه‌گیری تیم خودمان و موفقیت نساجی بازی کردیم و برای ما جایگاه تیم‌ها اهمیتی نداشت. اخیرا دیدم تیم‌ها از یکدیگر تشکر می‌کنند که در فلان مسابقه یک تیم نباخت، اما در این چند روز هیچ تیمی از نساجی بخاطر این نمایش خوب و سلامت تقدیر نکرد که البته ما نیاز به تشکر دیگران نداریم.

 

اسلامی که پس از دو هفته گلزنی مقابل ذوب‌آهن و استقلال در دیدار با گل‌گهر پاس گل داد و تعداد پاس گل‌های فصل خود را به عدد ۵ رساند، با اشاره به عملکردش در این فصل ابراز کرد: امسال برای موفقیت تیم استانم آمده بودم و در همان شروع لیگ هم گل زدم ولی شرایط در ادامه فصل آنطور که می‌خواستم پیش نرفت تا اینکه آقای الهامی آمد و علاوه بر اینکه تحول بزرگی در نساجی داشت و نتایج فوق‌العاده‌ای گرفت، پست بازی من را هم بخاطر شناخت قبلی تغییر داد تا بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم.

کریم اسلامی نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریم اسلامی نساجی مازندران گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج معماری اسلامی ایرانی به الگوسازی نیاز دارد

شهردار قم گفت: تغییرات وسیع در حوزه تکنولوژی و سبک زندگی ایجاب می‌کند تا حوزه علمیه و مراکز دینی به کمک مدیریت شهری برای الگوسازی در موضوعاتی مانند معماری و شهرسازی و هوشمندسازی شهر بیایند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد، امروز _ سه‌شنبه هفتم فروردین_ در دیدار با آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان که در سالن جلسات حرم مطهر برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آغاز بهار طبیعت، اظهار کرد: درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ تحقق ۱۰۵ درصدی در ردیف‌های نقدی و غیرنقدی داشته است.

وی با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، خدماتی، ترافیکی و محیط زیستی در سال گذشته مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، اجرایی شد، افزود: فعالیت‌های شهرداری قم بر اساس برنامه محوری و توزیع منابع به‌صورت عدالت و متوازن بین مناطق شهری است.

شهردار قم با تأکید بر اینکه اجرای مباحث شهر هوشمند و معماری و شهرسازی در شهرها نیازمند همراهی حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مراکز علمی است، ابراز کرد: در این زمینه‌ها مصادیقی وجود ندارد و این تغییرات حوزه فناوری و سبک زندگی سبب تداخل بین سنت و مدرنیته شده است.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اهمیت توجه به توسعه‌های متوازن و توجه به آرامش مردم و درخواست‌های شهروندان تصریح کرد: اگر این توازن‌ها به‌درستی شکل نگیرد، دچار قضاوت‌های نادرست می‌شویم، همان‌گونه که زمانی که می‌خواهیم شهر هوشمند یا معماری اسلامی را بدون الگو اجرا کنیم و طیفی بدون توجه به نبود زیرساخت‌ها اعلام نارضایتی می‌کنند.

وی گفت: انسجام درونی و بیرونی مناسبی در شهرداری قم وجود دارد، اما دچار مشکل در جهان‌بینی و چشم‌انداز در برخی از موضوعات هستیم.

کد خبر 739252

دیگر خبرها

  • برزگر: من و یاسین و باویه بدشانس‌های پارسال بودیم
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 27 مارس 2024
  • توزیع سه هزار بسته معیشتی در تبریز
  • قایدی: در زمین نامناسب ترکمنستان هم بازی قابل قبولی انجام دادیم
  • قائدی:گلم را به طارمی تقدیم می‌کنم
  • (عکس) تشکر ویژه سردار آزمون از ترکمنستانی‌ها
  • تشکر طالبان از ایران / مدتی دیگر هم صبر و حوصله داشته باشید
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • ترویج معماری اسلامی ایرانی به الگوسازی نیاز دارد