Web Analytics Made Easy - Statcounter

انوشیروان محسنی بندپی در مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک به اعضای جدید در کلانشهر تهران و همه شهرهای این استان و همچنین آرزوی خدمت رسانی صادقانه گفت: از تلاش دوره پنجم و شهرداران این دوره قدردانی می‌کنم به ویژه مدیریت شهری شهر تهران که در شرایط سخت به لحاظ منابع مالی سیل فروردین ۹۸ و موضوع کرونا را بدون کمک زیادی از سوی دولت توانست مدیریت و پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال ۹۸ ما مشکل چندانی را شاهد نبودیم و در کرونا نیز اولین آرامستانی که برای غسل مسلمین و اجرای احکام الهی اقدام کرد، در تهران بود. در ایام کرونا شاهد کاهش مسافرین حمل و نقل خطوط اتوبوسرانی و مترو بودیم که این امر بار مالی شهرداری را کاهش داد و این افراد در این شرایط کار کردند.

استاندار تهران تاکید کرد: در دوره پنجم، وزارت کشور و معاون عمرانی وزیر کشور همکاری خوبی با شوراها و شهرداری‌ها داشت که نتایج بسیار مثبتی داشت.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه سرریز تمام آسیب‌ها در تهران تضمین شده است، افزود: نیروی انتظامی اعلام کرده است در جرم و سرقت در سایر استان‌ها ۷۵ درصد این موضوع بومی است که باعث می شود این نیرو به موقع و موثرتر اقدام کند اما در تهران مسئله برعکس است و ۷۵ درصد جرم و سرقت ناشناخته هستند که سرعت عمل از دوستان ناجا گرفته می‌شود. همچنین بیش از ۱.۵ میلیون اتباع در تهران داریم که باید همه این مسائل دقیقا مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: البته فرصت هایی هم در تهران وجود دارد، همچون نیروی انسانی متخصص و ماهر و آشنا به موضوعات؛ برای مثال مهندس چمران در دورانی که مجلس بودم، شاهد بودم که چگونه برای ارتقای کیفیت شهر در شورا زحمات بسیاری می کشیدند که امیدوارم در این دوره هم ادامه پیدا کند.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود در پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید مصوب کند تا شهردار و استاندار تهران عضو هیات دولت باشند، نه فقط با درخواست و موافقت رئیس هیات دولت این کار انجام شود. مشکلات تهران نیازمند حضور شهردار و استاندار در هیات دولت است و قطعا این اقدام موثر و سازنده است. هر اقدامی در تهران برای کل کشور اثرگذار است.

در ادامه این مراسم پس از صحبت های استاندار تهران، اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران سوگندنامه را به صورت جمعی قرائت کردند و پس از آن رای گیری برای هیات رئیسه شورای شهر آغاز شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: استاندار تهران هیات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد

 جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹ صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز " برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

۱۲ جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضا تشکیل نشد؛ این جلسه برخلاف جلسات قبل فقط با حضور خبرنگاران برگزار شد.

محمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز گفت: این‌ جلسه نیز مانند جلسات گذشته به حد نصاب نرسید در حالی که به دوستان اعلام شده بود به دلیل رسیدگی به برخی از لوایح شهرداری در جلسه حاضر شوند.

او  افزود: ما به دنبال رفع مسائل و مشکلات شهر هستیم اما دوستان این بار نیز حضور نیافتند و ختم جلسه امروز را اعلام می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان
  • ساعت کار نمایشگاه کتاب و پیشنهاد گذاشتن صندوق رأی