Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راه بانه گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو تویوتا استیشن و تویوتا لندکروزر در جاده بوئین این شهرستان ۲ نفر کشته و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سروان علیرضا حشمتی عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران به عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط برخی از رانندگان، اظهار داشت: بعد از ظهر امروز یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروزر با یک تویوتا استیشن در جاده بوئین بانه پایین تر از سه راهی کریم آباد برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت اصلی این تصادف را انحراف به چپ خودرو تویوتا لندکروزر اعلام کرد و یادآور شد: رانندگان هر ۲ خودرو بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند و سه نفر نیز مصدوم شدند.

رییس پلیس راه بانه اضافه کرد: با همکاری نیروی انتظامی، نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر و فوریت های پزشکی مصدومین این حادثه به بیمارستان بانه منتقل شدند.

سروان حشمتی اظهار داشت: به دلیل کوهستانی بودن منطقه اغلب محورهای اصلی شهرستان بانه، سرعت زیاد باعث ناتوانی رانندگان در کنترل خودرو در پیچ ها می شود لذا رعایت احتیاط و سرعت مجاز در هنگام رانندگی ضروری است.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند

سرهنگ رضایی گفت: ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند. 
 
وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده در کمربندی قاین در شرایط بارانی و لغزندگی بصورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با اشاره به این که علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است؛ تأکید کرد: شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • نسخه جدید خودروی محبوب مولتی‌میلیاردر‌های ایرانی + عکس