Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:13:28 GMT

اعلام گروه‌های هدف جدید واکسیناسیون در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۰۴۱۲

اعلام گروه‌های هدف جدید واکسیناسیون در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی دبیر ستاد دانشگاهی کنترل و پیشگیری بیماری کرونا در خراسان جنوبی اظهار کرد: گروه‌های هدف جدید واکسیناسیون در خراسان جنوبی اعلام شدند.

غلامرضا شریف زاده، امروز پنج شنبه ۱۴ مرداد با بیان اینکه روند واکسیناسیون در خراسان جنوبی طی روزهای اخیر سرعت بسیار خوبی پیدا کرده است، گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گروه‌های جدیدی به گروه‌های هدف واکسیناسیون اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: این گروه‌ها شامل اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، معلمان آموزش و پرورش، خبرنگاران و اصحاب رسانه، داوطلبان جمعیت هلال احمر، کارکنان و قضات دادگستری‌ها، رانندگان حمل و نقل عمومی و کارکنان بانک‌ها هستند که به تدریج واکسیناسیونشان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه میانگین واکسیناسیون جمعیت بالای ۱۸ سال استان نسبت به کشور بالاتر است، تصریح کرد: در  کشور میانگین تزریق واکسیناسیون دُز اول به افراد بالای ۱۸ سال ۱۶.۴ است در حالی که این رقم در خراسان جنوبی به ۲۰ درصد رسیده است.

وی گفت: امیدواریم با ثبت نام گروه‌های سنی جدید یعنی متولدین ۱۳۵۷ به قبل، هر چه سریع‌تر بتوانیم گروه‌های سنی هدف را واکسینه کنیم.

شریف زاده بیان کرد: محموله جدید واکسن کرونا، مازاد بر سهمیه خراسان جنوبی هفته آینده به استان وارد می‌شود.

وی تصریح کرد: با پیگیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند محموله جدید حدود ۳۰ هزار دوز واکسن کرونا هفته آینده به استان وارد می‌شود که با ورود این محموله، واکسیناسیون در استان سرعت بیشتری می‌گیرد.

شریف زاده با بیان اینکه هم اکنون مشکل کمبود تخت در استان نداریم، ابراز نگرانی کرد: در صورتی که روند مبتلایان همچنان روبه افزایش باشد در هفته‌های آینده نظام سلامت استان در این زمینه با مشکل مواجه خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی واکسن کرونا منطقه خراسان جنوبی خراسان جنوبی گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور

به گزارش صدای ایران از تسنیم،نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش در خراسان جنوبی: بارش‌های سیل آسا شب گذشته به برخی راه‌های ارتباطی خسارت وارد کرد و امروز تعداد کمی از داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به حوزه امتحانی نرسیدند که تیر ماه می‌توانند مجدد آزمون دهند.

دیگر خبرها

  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌های فوتسال کنار رفت