Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از اساتید دانشگاه تهران برگزاری همایش دوره آموزش آرایشگری در این دانشگاه را توهین آشکار به ساحت علم و دانشگاهیان دانسته و از رئیس دانشگاه تهران خواستند با هر مقام و فردی که برگزاری این برنامه قصور یا تقصیر داشته قویاً برخورد شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از اساتید دانشگاه تهران، برگزاری همایش دوره آموزش آرایشگری در این دانشگاه را توهین آشکار به ساحت علم، دانشگاه، اساتید و دانشجویان دانسته و در نامه‌ای از محمود نیلی رئیس این دانشگاه خواستند با هر مقام و فردی که در این ماجرا قصور یا تقصیر داشته قویاً برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این نامه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمود نیلی احمدآبادی

ریاست محترم دانشگاه تهران

با سلام.

در روز‌های اخیر تصاویر و فیلم‌هایی از برگزاری یک دوره آموزش آرایشگری در تالار ابن خلدون دانشکده علوم اجتماعی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که مع الاسف توهین آشکاری به ساحت علم و دانشگاه و اساتید، و دانشجویان است.

انتشار وسیع این محتوا‌های نابهنجار و خلاف ارزش‌های دینی و علمی در فضای مجازی به‌ویژه به طور زنده (لایو اینستاگرام) موجب هتک حیثیت و حرمت دانشگاه تهران در افکار عمومی شده است.

اندکی جستجو در مورد ماهیت فعالیت شرکت طرف قرارداد یا نظارت حداقلی بر آنچه در تالار دانشکده جریان داشت، می‌توانست مانع از وقوع این ضایعه خسارت بار و جریجه دار شدن خاطر دانشگاهیان شود.

ضروری است با هر مقام و فردی که در این ماجرا قصور یا تقصیر داشته قویاً برخورد شود تا مانع تکرار چنین حوادث اسف انگیری در آینده شود.
با سپاس

امضا کنندگان:

غلامرضا جمشیدی‌ها
سهیلا صادقی
حسین کچویان
حمید پارسانیا
عبدالحسین کلانتری
قاسم زائری
مهدی حسین زاده یزدی
یحیی بوذری نژاد
مریم نهاوندی
حامد حاج حیدری
میثم موسایی
محسن صبوریان
موسی عنبری
مریم رفعت جاه
مجید سلیمانی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس دانشگاه تهران دانشگاه تهران دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل

تین نیوز

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با همکاری شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل را برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، این رویداد با هدف ارائه چالش ها و نیازهای فناورانه صنعت حمل و نقل کشور در دو بخش کار پژوهشی و همچنین خدمات و محصولات اولیه برنامه ریزی و برگزار می شود

رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل به منظور ایجاد بازوهای تحقیقاتی و اجرایی وابسته به این صنعت ،ارائه خدمات و محصولات منطبق با زنجیره ارزشی صنعت حمل و نقل، استفاده از پتانسیل های دانشی موجود در دانشگاه جهت برطرف سازی چالش های موجود در صنایع، استفاده از ظرفیت های علمی و ایده های نوآور دانشجویان دانشگاه جهت ایجاد کسب وکار ، ترویج فرهنگ کارآفرینی و نوآوری و ایجاد بستری برای انجام تحقیقات مرتبط با گسترش و توسعه پایدار صنعت حمل و نقل کشور برنامه ریزی شده است.

مخاطبان رویداد:

صاحبان ایده، استارتاپ، شرکت های خلاق و دانش بنیان و علاقه مندان حوزه حمل و نقل ( با اولویت پذیرش ایده های ارسالی اعضای دانشگاه تهران )  

تاریخ برگزاری رویداد:

4 اردیبهشت 1403 ساعت 9:30 الی 12

مشاهده متن کامل فراخوان و ثبت نام در رویداد:

https://utstpark.ir/reverse-pitch-transportation/

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88220700 الی 4 داخلی 185 و 151 تماس حاصل نمایند.


 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود
  • نواصولگرایان مخالف گشت ارشاد
  • نواصولگرایان مخالف گشت‌ ارشاد