Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@08:56:46 GMT

شهردار تهران با رای گیری رسمی در صحن شورا انتخاب می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۰۵۷۷

شهردار تهران با رای گیری رسمی در صحن شورا انتخاب می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران رئیس شورای شهر ششم تهران بعد از مراسم تحلیف اعضای شورای شهر ششم در جمع خبرنگاران گفت: ما سعی می کنیم با سرعت بیشتری به کار خودمان ادامه دهیم.

وی ادامه داد: امروز مراسم تحلیف انجام شد و هیات رئیسه انتخاب شدند و کار خودمان را به سرعت شروع می کنیم.

وی در خصوص انتخاب شهردار تهران نیز بیان کرد: رای های گرفته شده و مطالعات را انجام داده ایم ولی تا رای گیری رسمی صورت نگیرد هیچ انتخابی قانونی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در اولین روزهای برگزاری شورای شهر ششم شهردار را انتخاب می کنیم.

تکمیل می شود…

کد خبر 5274330 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی چمران شورای شهر تهران ششمین شورای شهر تهران شهرداری تهران مراسم تحلیف شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پلیس راهور دانشگاه فرهنگیان پیش بینی وضعیت هوا شهادت شهر تهران محسن هاشمی متروی تهران انتخاب شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران گفت: یکی از مشکلاتی که سال گذشته به عنوان معضل در این منطقه شناسایی شد، مربوط به کسری پارکینگ‌های بیمارستانی بود. علیرضا صادقی‌بخش افزود: بر این اساس احداث ۲ پارکینگ برای بیمارستان‌های شریعتی و امام خمینی در دستور کار قرار گرفت که هزینه‌های آن از محل عوارض کسری پارکینگ تأمین می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۶ گفت: بر این اساس شهرداری منطقه ۶ حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان از عوارض کسری پارکینگ را در اعتبارات سازمان حمل و نقل و ترافیک بلوکه کرد تا صرف ساخت دو پارکینگ شود.

معاون شهردار منطقه ۶ همچنین گفت: برآورد‌ها حاکیست بیمارستان شریعتی حدود ۱۵۰۰ کسری پارکینگ دارد که با ایجاد پارکینگ در ساختمان قدیمی این بیمارستان حدود نیمی از نیاز آن تأمین خواهد شد؛ البته برنامه‌ای برای ایجاد پارکینگ زیرسطحی خیابان باقرخان در شمال بیمارستان شریعتی هم داریم که بخش دیگری از نیاز پارکینگ را پوشش می‌دهد.

علیرضا صادقی‌بخش افزود: پارکینگ بیمارستان امام خمینی نیز در جنوب محوطه بیمارستانی در خیابان میرخانی ساخته می‌شود که حدود ۶۵۰ واحد پارکینگ را تأمین خواهد کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران همچنین گفت: برای ایجاد پارکینگ بیمارستان ۵۰۱ ارتش نیز توافق‌نامه‌ای امضا شده تا در محدوده زمینی که متعلق به این بیمارستان است برای احداث پارکینگ اقدام و یک ورودی از بزرگراه شهید چمران برای آن ایجاد کنیم.

به گفته علیرضا صادقی‌بخش: پارکینگ بیمارستان امام خمینی، یکسال و پارکینگ بیمارستان شریعتی حدود ۲ سال دیگر بهره برداری خواهد شد، اما پارکینگ بیمارستان ۵۰۱ به علت اینکه قرار است به صورت مکانیزه احداث شود در ۲۷ خرداد راه‌اندازی می‌شود و ۳۰۰ واحد ظرفیت خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان
  • تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها از زبان شهردار تهران + فیلم
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت
  • انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا
  • موسوی لاری: ممکن است دولت و مجلس در مقابل همدیگر قرار گیرند/ تفرقه‌افکنان تغییر مشی دهند تا فضای وحدت ملی فراهم باشد/ شورای نگهبان بپذیرد که یکی از ‎عوامل شکستن وحدت ملی نوع رفتار این شورا است
  • ۴۶ درصد از پرونده‌های شورای حل اختلاف استان هرمزگان منجر به مصالحه شده است