Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، صبح امروز نخستین مسابقه از مرحله نیمه‌نهایی والیبال مردان المپیک توکیو برگزار شد و روسیه با نتیجه سه بر یک مقابل برزیل به برتری رسید. ست اول این بازی با امتیاز ۲۵ بر ۱۸ به سود برزیل رقم خورد ولی روسیه در سه ست بعدی با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد تا راهی دیدار نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماکسیم میخایلوف پشت‌خط‌زن روسیه با کسب ۲۲ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این میدان مهم شد.

برزیل درحالی باید در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز تلاش کند که در چهار المپیک گذشته همواره در مسابقه نهایی حضور داشت و ۲ بار هم به مدال طلا رسید. برناردو رزنده از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۶ سرمربی بزریل بود و افتخارات متعددی با این تیم به دست آورد اما پس از المپیک ریو از سمت خود کناره‌گیری کرد و رنال دال‌زاتو جای او را گرفت.

امسال و در لیگ ملت‌های والیبال، درحالی که دال‌زاتو به دلیل بیماری کرونا در کنار تیمش حضور نداشت،‌ برزیل با اقتدار به مقام قهرمانی رسید اما در المپیک هم در مرحله گروهی و هم در مرحله نیمه‌نهایی مقابل روسیه باخت.

امروز و در دومین بازی این مرحله، فرانسه و آرژانتین با هم روبرو می‌شوند.

فردا در مرحله نیمه‌نهایی بخش زنان والیبال المپیک هم صربستان با آمریکا و کره جنوبی با برزیل روبرو می‌شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والیبال المپیک توکیو روسیه برزیل المپیک توکیو برزیل روسیه لیگ ملت های والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از سری فینال های والیبال باشگاهی لهستان موسوم به پلاس لیگا، تیم یاستربسکی ونگل با نتیجه سه بر صفر از سد زاویرچه گذشت تا در آستانه تکرار قهرمانی در لیگ لهستان قرار بگیرد.

در این دیدار یک طرفه شاگردان مارسلو مندز در تیم یاستربسکی ست های بازی را با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند تا حالا فقط یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ فاصله داشته باشند.

در این مسابقه نوربرت هوبر سرعتی زن یاستربسکی با چهارده امتیاز ستاره میدان بود و تیمش را در آستانه قهرمانی قرار داد. کارول بوترین نیز ده امتیاز برای شاگردان میخاییل وینیارسکی در تیم زاویرچه به دست آورد.

یاستربسکی علاوه بر حضور در فینال لیگ برتر والیبال لهستان، در لیگ قهرمانان اروپا نیز به فینال رسیده و باید در این دور به مصاف ترنتینو ایتالیا برود.

دیگر خبرها

  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد