Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@13:33:17 GMT

خارجی های النصر برای لیگ قهرمانان مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۰۶۹۹

خارجی های النصر برای لیگ قهرمانان مشخص شدند

روزنامه الریاضیة مدعی شد که عبدالرزاق حمدالله مهاجم خطرناک النصر با وجود محرومیت مقابل تراکتور، در لیست آسیایی این تیم حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه النصر که خود را برای تقابل حساس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و جدال با تراکتور آماده می کند، چند بازیکن خود از جمله عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی را به دلیل محرومیت برابر نماینده تبریز در اختیار ندارد و همین مسئله باعث بروز شایعاتی مبنی بر خط خوردن این افراد شد که حالا روزنامه معتبر عربستانی این خبر را رد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه الریاضیة در شماره امروز خود نوشت که باشگاه النصر تصمیم گرفته است تا عبدالرزاق حمدالله، وینسنت ابوبکر و اندرسون تالیسکا را به عنوان بازیکنان خارجی در لیست خود برای حضور در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار دهد ضمن اینکه جلال الدین ماشاریپوف ازبکستانی نیز به عنوان سهمیه آسیایی این تیم را همراهی می کند.


رامیرو فونس موری مدافع آرژانتینی که فصل گذشته به همراه ویارئال عنوان قهرمانی لیگ اروپا را کسب کرد، غایب بزرگ لیست آسیایی النصر است. این تیم چند روز پیش محمد الفتیل مدافع عربستانی الاهلی را با قراردادی یک ساله به خدمت گرفت و به نظر می رسد هدف از جذب این بازیکن، تقویت خط دفاعی در غیبت فونس موری بوده است.


این در حالی است که عبدالله مادو و علی لاجامی دو مدافع اصلی النصر به دلیل دو اخطاره بودن مقابل تراکتور محروم هستند و مانو منزس سرمربی برزیلی این تیم ترجیح داده است با ریسک بالا و بدون استفاده از مدافعین اصلی خود، با تکیه بر تجربه محمد الفتیل به مصاف تراکتور برود.


نکته جالب اینکه طی ماه های گذشته شایعات زیادی پیرامون عدم حضور عبدالرزاق حمدالله در لیست آسیایی النصر منتشر شد چرا که او نیز به دلیل 2 اخطاره بودن مقابل تراکتور غایب است و حتی گفته می شد حمدالله سران النصر را تهدید کرده است که در صورت غیبت در لیست آسیایی این تیم را ترک می کند، اما حالا و طبق ادعای الریاضیة، این بازیکن در فهرست نهایی مانو منزس حضور دارد و در صورت صعود النصر به مرحله یک چهارم نهایی، می تواند تیمش را همراهی کند.


بدین ترتیب 2 خرید خارجی ابتدای فصل این تیم عربستانی یعنی وینسنت ابوبکر و اندرسون تالیسکا به همراه حمدالله مراکشی و ماشاریپوف ازبک آنها را در آسیا همراهی می کنند و خبری از پتروس هافبک برزیلی و همچنین نورالدین امرابط وینگر مراکشی در این رقابت ها نیست. النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در تاریخ 23 شهریور در استادیوم جاسم بن حمد به مصاف تراکتور می رود.

عربستان النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا عبدالرزاق حمدالله لیگ قهرمانان آسیا لیست آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا

رئیس‌جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان را به ملت شریف ایران و به ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان، نوشت: قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند شما عزیزان در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا در قیرقیزستان که پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان حاصل شد، شعف و شادمانی ملت بزرگ ایران را دو چندان کرد.

رئیس‌جمهور این پیروزی درخشان را که نشان دیگری از شایستگی و سرآمد بودن شما فرزندان غیور کشور در فتح قله‌های افتخار دانست و با تبریک این قهرمانی به ملت شریف ایران و به‌ویژه جامعه ورزشی کشور از تلاش‌ها و زحمات شما ورزشکاران و همه مربیان و کادر فنی تیم کشتی فرنگی صمیمانه قدردانی کرد.

آیت‌الله رئیسی ابراز امیدواری کرد که با تداوم تلاش و پویایی خود شاهد موفقیت روزافزونتان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان با کسب ۴ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز به قهرمانی رسید.

کد خبر 745267

دیگر خبرها

  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • طارمی باارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد
  • مهدی طارمی با ارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا