Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@07:12:55 GMT

رشد قیمت نفت خام پس از سقوط ۲ دلاری دیشب

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۰۷۰۲

رشد قیمت نفت خام پس از سقوط ۲ دلاری دیشب

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، قیمت نفت خام در معاملات امروز، پنج‌شنبه، تحت تنش‌های خاورمیانه رشد کرد و از سقوط سنگین روز گذشته بازگشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر؛ اسرائیل اعلام کرد پایگاه‌های موشکی لبنان را به دنبال حمله موشکی روز گذشته از لبنان هدف قرار داده است.

پیش از این قیمت‌های نفت خام تخت تأثیر گزارش افزایش ذخایر انبارهای نفت آمریکا ۲ دلار سقوط کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت، تا ساعت ۹:۳۷ به وقت تهران، ۰.۲۷ درصد رشد کرد و به ۷۰.۵۷ دلار بازگشت.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام آمریکا هم تا این لحظه با ۰.۳۴ درصد رشد به ۶۸.۳۸ دلار رسید.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا دیروز اعلام کرد که هفته گذشته ذخایر انبارهای نفت این کشور با افزایش فراتر از انتظار ۳.۶ میلیون بشکه‌ای روبرو شده است.

پربیننده ترین کدام کشورها بیشتر از انرژی تجدیدپذیر استفاده می کنند؟ رشد قیمت نفت با انتظار تداوم افت موجودی‌ / تقاضا به دلیل پروازهای آمریکا و اروپا بالا است رشد قیمت نفت با حمایت افت ذخایر آمریکا / شیوع نوع دلتا مانع رشد بیشتر بازار می‌ شود دور جدید فروش دارایی‌ های نفتی عربستان و امارات نقش فناوری کربن در جذب گازهای گلخانه‌ ای / کربن صفر ممکن است؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نفت خام قیمت نفت نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین تا این کانال سقوط کرد

به گزارش خبرآنلاین، قیمت ارزهای مجازی به شدت کاهش یافته و ارزش بیت کوین در روز جمعه به دنبال ادعای حمله موشکی رژیم صهیونیستی به ایران تا زیر ۶۰ هزار دلار سقوط کرده است. سرمایه‌گذاران به سرعت دارایی‌های خود از سرمایه‌های مخاطره آمیز را بیرون می‌کشند.

تسنیم در خبری نوشت:خبرگزاری‌های ایران از آرامش در مناطقی که ادعا می‌شود به آنها حمله شده خبر می‌دهند.
قیمت بیت کوین بیش از ۵.۵ درصد در معاملات امروز آسیا کاهش یافته و به ۵۹۹۶۱ دلار رسیده است. شاخص دلار آمریکا افزایش یافته است. قیمت اتر هم با همین میزان کاهش، تا زیر ۳۰۰۰ دلار پایین آمده و به ۲۸۹۵ دلار رسیده است.

در ۱۳ آوریل و پس از پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی قیمت بیت کوین ۸.۴ درصد کاهش یافته بود. این کاهش قیمت در آن زمان باعث شد ۱۳۰ میلیون دلار از سرمایه بازار این ارز مجازی طی چند دقیقه پس از انتشار خبر پاسخ ایران، خارج شود.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896938

دیگر خبرها

  • قیمت بیت کوین تا این کانال سقوط کرد
  • سقوط قیمت بیت کوین تا زیر ۶۰ هزار دلار
  • دور زدن تحریم با زدن رکورد ۶ ساله فروش نفت
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • صادرات نفت روسیه رکورد زد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ | تداوم سقوط قیمت طلا
  • هزینه یک میلیارد دلاری آمریکا برای مقابله با حملات به کشتی‌ها در دریای سرخ
  • تولید نفت شیل آمریکا در ماه مه افزایش می‌یابد
  • رویترز: اعمال تحریم‌های نفتی جدید آمریکا علیه ایران بعید است