Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش: فوق العاده ویژه معلمان از این پس براساس سنوات خدمت پرداخت خواهد شد.

به گزارش برنا؛ناصر سلیمانزاده، رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در سفر به شهرکرد، گفت: احکام «فوق العاده ویژه معلمان» اصلاح و در سقف مصوب از ابتدای امسال محاسبه و با حقوق مردادماه پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانزاده تصریح کرد: پیش از این، «فوق العاده ویژه معلمان» با عنوان «رتبه بندی» پرداخت می‌شد و از این پس براساس «سنوات خدمت» پرداخت خواهد شد.

او علت تأخیر در اجرای این مصوبه را مغایرت‌های قانونی موجود در مجوز صادره از سوی سازمان برنامه و بودجه دانست و افزود: با پیگیری‌های مجدانه وزیر که برای رفع موانع اجرایی این مصوبه در چند روز اخیر صورت گرفت، مغایرت‌ها مرتفع و پیگیری‌ها به نتیجه مطلوب رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش حقوق سازمان برنامه و بودجه معلمان سنوات خدمت فوق العاده ویژه فوق العاده ویژه معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سالانه دولت به سربازانی که در طول دوره خدمت خود جزو سربازان ماهر شناخته شده اند، وامی تحت عنوان " وام سرباز ماهر" اعطا می‌کند که مبلغ آن در سال جاری به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است. وام اشتغال زایی سربازی ۱۴۰۳، برای اشتغال زایی و ایجاد کسب و کار به سربازان واجد شرایط، داده می‌شود. شهروند خبرنگار ما مدعی است این وام و وام ازدواج در حال حاضر پرداخت نمی شود و درخواست پیگیری و پرداخت این دو وام را دارد.

متن شهروند خبرنگار ما:

سلام و خداقوت خدمت شما 
لطفا دو مورد رو از مسئولین مربوطه پیگیری بفرمایید:
وام ازدواج پس از تصویب افزایش مقدار برای سال ۱۴۰۳ پرداخت نمیشود و خیلی از جوانان برای ادامه زندگی و مخارج نیازمند آن هستند.
مورد دوم وام مربوط به سرباز ماهر هست که پس از دوسال گذشته که به سربازان برای ایجاد شغل تعلق میگرفت دیگر پرداخت نمیشود.

دیگر خبرها

  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • حقوق حق التدریسی‌ها ۲ برابر می‌شود
  • آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام)
  • پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت
  • تعیین تکلیف دستمزد معلمان حق‌التدریس
  • حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت پرداخت می‌شود
  • پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا هفته معلم
  • پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت
  • مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد