Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@01:49:58 GMT

در رابطه با انتخاب شهردار صحبتی نداشته‌ایم

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۰۷۱۰

در رابطه با انتخاب شهردار صحبتی نداشته‌ایم

ایسنا/کرمانشاه منتخب شورای شهر کرمانشاه گفت: تاکنون در رابطه با انتخاب شهردار بحثی صورت نگرفته و اصلا هنوز جلسه‌ای با اعضای منتخب شورای ششم نداشته‌ایم.

سید احسان احسانی در گفت و گو با ایسنا، گفت: آنچه به موفقیت شورای شهر جدید کمک می کند حمایت و همراهی مسئولین استان و شهرستان است.

این عضور شورای شهر کرمانشاه افزود: متاسفانه در چندین دوره حضور در شورای شهر کرمانشاه بیشتر مدیران دولتی در سطح استان و شهرستان به شورای شهر به دید یک چیز اضافه می کنند و باوری نسبت به آن ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسانی گفت: اکثر مدیران شورا را یک چیز اضافی و مدعی می بینند و همین می شود که با شورای شهر دچار چالش شده و از همین چالش ها تقابل ایجاد می شود.

وی افزود: تا زمانی که مدیران این نگاه را داشته و شورای شهر را دخیل در مجموعه مدیریت استان و شهرستان نبینند، چالش ها ادامه دارد و شوراها هم برای اینکه خود را نشان دهند به تقابل برمی خیزند و مسائل شهر و مردم دچار چالش می شود.

احسانی گفت: مسئولین استان و شهرستان باید بپذیرند که بر اساس قانون اساسی شوراها جزو ارکان مدیریت کشور هستند و باید آنها را در بدنه مدیریتی پذیرا باشند و از یاری و کمک و همفکری آنها بهره بگیرند.

منتخب شورای شهر ششم کرمانشاه تاکید کرد: متاسفانه هنوز برای بسیاری مدیران قابل هضم نیست که شورای شهر هم می تواند به مجموعه مدیریت شهری کمک کند و باید در این زمینه با شورای شهر همراه باشند.

وی یادآور شد: اگر می خواهیم شورای شهر کارآمدی داشته باشیم، باید مدیران دولتی شوراهای شهر را پذیرفته و آنها را در جلسات مشترک مدیریتی شرکت دهند و از نظرات و کمک آنها استفاده کنند.

احسانی گفت: حتی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هم باید جلساتی با شوراهای شهر داشته و تعامل بیشتری با آنها داشته باشند.

احسانی در ادامه در خصوص اولویت هایی که شورای شهر ششم باید مدنظر داشته باشد، گفت: کارهای زیادی در شهر هست که باید انجام شود. آسفالت شهر نیاز به یک کار جهادی دارد، در حوزه ترافیک باید اقدامات اساسی صورت گیرد و به دنبال سرمایه گذاری بیشتری در این زمینه باشیم، حوزه خدمات شهری هم نیاز به یک اقدام جدی و اساسی دارد.

وی افزود: برای انجام این کارها و اقدامات و بهبود وضعیت کلانشهر کرمانشاه قطعا شهرداری و شورای شهر به تنهایی نمی توانند و نیاز است که مسئولان استان و شهرستان در این زمینه پای کار بیایند.

احسانی گفت: کلانشهر کرمانشاه یک میلیون نفر جمعیت دارد و نیاز است مسئولان استان در رفع نیازها و مشکلات نیمی از جمعیت استان به شورای شهر کمک کنند.

منتخب شورای ششم شهر کرمانشاه در خصوص گزینه های تصدی شهرداری کرمانشاه در دوره جدید شورا هم گفت: هنوز در این رابطه بحثی صورت نگرفته و اصلا هنوز جلسه‌ای با اعضای منتخب شورای ششم نداشته‌ایم.

سعید طلوعی شهردار کرمانشاه چند روز پیش از سمت خود استعفا کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه شوراي شهر شهرداري استان و شهرستان شهر کرمانشاه منتخب شورای احسانی گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست

شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران با فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، یکشنبه دوم اردیبهشت همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، نادر نوروزی شهردار و مدیران شهرداری با سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و سردار مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص) دیدار و گفت‌وگو نمودند.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در این دیدار با تبریک سالروز تأسیس سپاه و انجام عملیات غرورآفرین علیه رژیم غاصب صهیونیستی اظهار گرد: سپاه پاسداران نشان داد که در دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن همچنان باقدرت پای کار است و برای دفاع از دین و وطن از هیچ رژیم و کشوری ترس به خود راه نمی‌دهد.

وی افزود: عملیات غرورآفرین اخیر هیمنه و ترس از قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در دیدگاه مردم جهان در هم شکست و همه مردم ایران از انجام این عملیات دفاع کرده و به آن افتخار می‌کنند.

در این دیدار سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: کشورهای حامی اسرائیل هر چه داشتند را آوردند تا این عملیات با شکست مواجه شود، اما جمهوری اسلامی ایران نشان داد از هیچ قدرتی ترسی ندارد و برای دفاع از اسلام و مردم غزه و حق خود ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد.

وی افزود: مطمئن باشید آنچه که به سمت اسرائیل شلیک شد، همه قدرت موشکی ایران نبود، ایران شجاعانه اسرائیل را زد و این میسر نبود مگر با کمک خداوند متعال.

سردار مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه هم در دیدار با شهردار و مجموعه مدیران شهرداری گفت: هدف همه ما خدمت به مردم و اسلام است، دشمن به دنبال انشقاق در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اما مردم ما پای کار نظام هستند مشکلات را لمس می‌کنند و امنیت را می‌خواهند.

وی ادامه داد: ادارات و ارگان‌ها دولتی باید بیشتر تلاش کنند که به مردم خدمت‌رسانی کنند، چرا که لیاقت این مردم خیلی بیشتر است، در این راستا حضور شهردار در مساجد حرکت خوبی بود که به رفع مشکلات مردم کمک می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه استان کرمانشاه در پایان گفت: حمله اخیر وفاق ملی را در کشور ایجاد کرده و باعث شده همه با تلاش مضاعف برای آبادانی ایران تلاش کنند.

کد خبر 746762

دیگر خبرها

  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • اصلاح پله برقی‌های معیوب پل‌های عابرپیاده
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • پل‌های عابرپیاده مکانیزه کرمانشاه در حال تعمیر است
  • سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • انتخاب شورای شهر انابد به عنوان شورای شهر نمونه شهرستان بردسکن