Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد سهمیه امسال این شهرستان از طرح اشتغال‌زایی بنیاد برکت را هدفگذاری ۵۰۰ نفرشغل با اعتباری افزون‌بر ۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد .

به‌گزارش ایسنا، سعید کتابی در جلسه اشتغال و سرمایه‌گذاری با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد در سال ۹۸ نخستین پایلوت اشتغال‌زایی بنیاد برکت انتخاب شد و طرح اشتغال‌زایی بنیاد برکت در این شهرستان زودتر از سایر شهرستان‌ها شروع شده است، تصریح کرد: با استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی بنیاد برکت تعداد ۱۰۰ مورد  مهاجرت‌های معکوس به این شهرستان اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در حال حاضر طرح‌های اشتغالزایی جدیدی با سرمایه‌گذاران جدید در شهرستان در دست پیگیری قرار داشته و چندین طرح توسعه هم دردست اجراست و سرمایه‌گذاران جدیدی هم بنای ورود به منطقه را دارند که باید بستر و زیرساخت‌های لازم ورود این سرمایه ‌گذاران را مهیا کرد ضمن اینکه در کنار این اقدام نسبت به احیاء و بازگشت به چرخه تولید واحدهای تعطیل پاشنه کشیده در اهتمام هستیم و باید بانک‌ها نیز حمایت و پشتیبانی لازم را از این طرح‌های مشکل‌دار داشته باشند.

کتابی همچنین با بیان اینکه از ابتدای سال تا پایان تیرماه ۷۷ نفر با ایجاد اشتغال پایدار برای اولین بار در شهرستان بیمه سازمان تأمین اجتماعی شده‌اند، خاطرنشان کرد: تسهیلات اشتغال پایدار روستایی مناسبی به شهرستان اختصاص یافته که نیاز است این میزان تسهیلات با همکاری بخشداری‌ها جذب شود.

وی با تأکید بر اینکه هیچ کم‌کاری از مدیران دستگاه‌ها قابل قبول نیست، گفت: باید تا آخرین ساعت خدمت‌گذاری به مردم  در مدیریت هر دستگاه با انگیزه‌ای بالا با تمام توان با جدیت پای کار بوده و اولویت‌های شهرستان  از جمله اشتغال، رفع موانع تولید ،فعال کردن واحدهای تولیدی تعطیل را پیگیر بود.

کتابی اضافه کرد: سهمیه اشتغال اسدآباد در سند راهبردی در سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۴۰۷ نفر و در سال ۹۹ تعداد ۱۳۸۹ نفر دیده شده و با این رویکرد تا پایان برنامه ششم نرخ بیکاری این شهرستان باید به ۷.۷ درصد برسد. 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها اشتغال اشتغال زایی بنیاد برکت تامين اجتماعي هدف گذاری سهمیه اشتغالزایی مهاجرت معکوس روستاییان اشتغال زایی بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان

به گزارش قدس آنلاین، سردار نعمت‌الله باقری، امشب، در آیین تکریم و معارفۀ استاندار لرستان، گفت: براساس ظرفیت‌های موجود آن‌گونه که باید اقداماتی در این استان انجام نشده‌ است.

او اضافه کرد: بسیج سازندگی سپاه لرستان در حوزه اشتغال‌زایی ۳۲۰ میلیارد در سال ۱۴۰۱ و در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان در قالب تبصره ۱۶ و ۱۸ پرداخت کرده‌است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در حوزه آب‌رسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در دست اقدام است، عنوان کرد: ۷۰درصد از این میزان عملیاتی شده‌است و  ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه در مرحله دوم آب‌رسانی امضا شده‌است.

باقری یادآور شد: ۱۸میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد منعقد شده‌است و بیش‌از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا شده‌است و امیدواریم به سرانجام برسد.

او تأکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست‌نخورده باقی مانده‌است، اما به‌اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده‌است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه ظرفیت‌های دولت برای استفاده از استعدادهای موجود در این استان باید پای‌کار بیاید، بیان کرد: زیویار تلاش خود را در لرستان به‌کار گرفت و با سپاه همکاری قابل‌تقدیری داشت.

باقری گفت: تعامل و همکاری بین اعضای شورای تأمین، نماینده ولی‌فقیه و دستگاه قضایی در هر استانی مهم است که در لرستان این تعامل به‌خوبی آشکار بود.

او در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره کرد و ادامه داد: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، قدرت پوشالی داشت و به فرمان مقام معظم رهبری به‌دست نیروهای سپاه درهم شکسته شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونسیتی با استفاده از ظرفیت‌های عظیمی که داشت انتظار می‌رفت از شکست جلوگیری کند، اما موفق نبود و ندای لبیک یا ایران، لبیک یا خامنه‌ای سر داده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی