Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:26:42 GMT

مصطفی سعیدی سیرایی سرپرست شهرادری شهر کرج شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۰۷۱۴

مصطفی سعیدی سیرایی سرپرست شهرادری شهر کرج شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه با حضور اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر کرج مصطفی سعیدی سیرایی با کسب ۱۲ رأی سرپرست شهردار کرج شد.

کد خبر 5274353.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی سعیدی سیرایی شورای شهر کرج شهرداری کرج ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه محرم 1400 گرگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ماه محرم واکسیناسیون اردبیل ایلام عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴۵ روستای بی برق در سیل سیستان و بلوچستان / برق ۳۸۰ روستا وصل شد

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق در خصوص آخرین وضعیت برق رسانی به روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان گفت با وجود بسته بودن راه‌های ارتباطی و سخت بودن امدادرسانی، هم اکنون وضعیت مساعد شده و از ۴۴۵ روستای بی برق در ابتدای حادثه، ۳۸۰ روستا مشکلشان رفع شده و اکنون فقط ۶۵ روستا باقی مانده که آن هم به زودی برق دار خواهد شد.

به گزارش توانیر، به گفته مصطفی رجبی مشهدی تمام نیرو‌های عملیاتی و فنی در استان بسیج شدند تا مشکل هرچه سریع‌تر برطرف و مناطق سیل زده برق‌دار شوند.

به گفته رجبی مشهدی در مناطقی که امکان مانور در شبکه وجود داشته، از این طریق برق شبکه تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت توانیر تصریح کرد: با رفع انسداد جاده‌ها توسط تیم‌های عملیاتی وزارت راه و شهر سازی و مهیا شدن امکان حضور تیم‌های عملیاتی صنعت برق، مسئله روستا‌های باقی مانده به سرعت رفع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ۴۴۵ روستای بی برق در سیل سیستان و بلوچستان / برق ۳۸۰ روستا وصل شد
  • ترکیب صنعت نفت برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  • موارد مصرف مالیات باید برای مردم تبیین شود
  • ارز ۵۳۳ میلیون تن کالای اساسی تامین شد
  • تکمیل مرحله اول ساخت اسکلت چوبی ضریح حرم بانوی کرامت
  • معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)