Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجلس شورای اسلامی هفته آینده در روزهای یکشنبه هفدهم و چهارشنبه بیستم مرداد ماه نشست علنی خواهد داشت که دستور کار این جلسات به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسـیون کشـاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح تقویت امنیت غذایی کشـور و رفـع موانـع تولیـدات کشاورزی (ارجاع از جلسه علنی)

گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دوفوریتی جهش تولید و تأمین مسکن (جهش تولید مسکن) (اعاده شده از شورای نگهبان ۲)

گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح انتزاع بخش سـاختمان و شهرسـازی از وزارت راه و شهرســازی و تشــکیل وزارت حمــل و نقــل و وزارت ساختمان، شهرسازی و آمایش سـرزمین (تقاضـای اولویـت در جلسه علنی مورخ ۶ /۵/ ۱۴۰۰ به تصویب رسیده است)

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسـیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر

گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در مورد طرح اصلاح و الحاق موادی بـه قـانون نظـارت مجلـس بـر رفتار نمایندگان

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح مدیریت تعارض منافع

گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولیـد و نظـارت بـر اجـرای اصل (۴۴) قانون اساسی در مورد لایحه تأسیس نهاد مستقل تنظیم‌گر بخش برق

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه مقاوله نامه بازرسی کار (۱۹۴۷) (۱۳۲۶)

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه تصویب مقاوله نامه ایمنـی و بهداشـت شـغلی (۱۹۸۱)(۱۳۶۰)  و پروتکـل ۲۰۰۲ (۱۳۸۱) مقاوله نامــه ایمنی و بهداشت شغلی

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه همکـاری اقتصـادی و تجـاری بـین دولت‌هـای ساحلی خزر

گزارش شور دوم کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار (در اجرای تبصره ۱ ماده ۴۵ آئین نامه داخلی مجلس)

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح مواد ۷۰۵ تا ۷۱۱ کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰۰ آیین نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفت)

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح حمایت از مالکیت صنعتی (دراجرای تبصره ۲ ماده ۱۰۰ آیین نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفت)

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری (در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰۰ آیین نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفت)

موارد زیر نیز در دستور هفته جاری قرار دارد:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش شعب در مورد اعتبارنامه‌های ارجاعی به آنهـا (دراجـرای مـاده ۲۹ آیـین نامـه داخلی مجلس)

۲. گـزارش کمیسـیون برنامـه و بودجـه و محاسـبات مبنـی بـر تصـویب تقاضـای تحقیق و تفحص از پرداخت حقوق‌های نامتعارف در دسـتگاه‌های اجرایـی (در اجرای ماده ۲۱۲ آئین نامه داخلی مجلس)

۳. گزارش کمیسیون اقتصادی در مـورد بررسـی مغـایرت‌هـای قـانونی در نحـوه انتخاب و انتصاب رئیس سازمان بورس و اوراق بهـادار (در اجـرای مـاده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس)

۴. گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکـرد شـرکت هـای آب و فاضـلاب اسـتان خوزسـتان از سـال ۱۳۹۴ تـا پایـان شهریور ماه ۱۳۹۹ (در اجرای ماده ۲۱۲ آیین نامه داخلی مجلس)

۵. گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارز‌های جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشـور (در اجـرای تبصـره ۱ مـاده ۴۵ آئـین نامـه داخلی مجلس)

۶. گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکـرد سازمان بنادر و دریانوردی (در اجرای ماده ۲۱۲ آیین نامه داخلی مجلس)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس یازدهم صحن علنی دستور کار مجلس آیین نامه داخلی مجلس گزارش کمیسیون عمران مورد لایحه اجرای تبصره مورد طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ برای بررسی جداول تفصیلی، گفت: در این جلسه جداول تفصیلی لایحه بودجه ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت و چند مورد از مغایرت‌های لایحه با قانون مصوب مجلس در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌هایی در کمیسیون تلفیق بودجه، گفت: ۱۲ کمیته در کمیسیون تلفیق برای بررسی نیازهای بودجه دستگاه‌های دولتی تشکیل شد. این کمیته‌ها با محوریت هیأت رئیسه تلفیق، نماینده سازمان برنامه و بودجه و اعضای کمیسیون‌های تخصصی به بررسی جداول، اشکالات و اصلاحات موجود در آن می‌پردازند. بعد از آن گزارش کمیته‌ها به کمیسیون ارائه شده تا کمیسیون گزارش نهایی برای بررسی به صحن مجلس را تهیه کند.

حاجی‌بابایی درباره زمان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در صحن مجلس، گفت: تلاش کمیسیون تلفیق بر این است که تا پایان هفته آینده گزارش مصوبات خود در بخش دوم لایحه بودجه را ارائه کند تا در دستور صحن قرار گیرد.

کد خبر 6081072 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی لایحه تجارت در دستور کار