Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بهزاد برازراده مدیر عامل شرکت آبفا مازندران گفت:۹۲۱۵متر خطوط انتقال آبرسانی در پی بارش شدید باران و وقوع سیل در شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی، نوشهر، تنکابن و بابل تخریب شد.
او افزود: سیل ضمن تخریب ۴ دهنه چشمه و دو کیلومتر خط انتقال در روستا‌های سوادکوه شمالی، دو دهنه چشمه به همراه مخزن جمع کننده و خط انتقال دراسله و گلناب دره و نیز شبکه توزیع ۴ روستای سوادکوه را از بین برد و به بخشی از خطوط انتقال، شبکه توزیع، لوله و اتصالات و پل کابلی در شهرستان‌های نوشهر، تنکابن و بابل خسارات جدی وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برازراده برآورد اولیه خسارت سیل را حدود ۱۰۰میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با بسیج نیرو‌های اتفاقات و مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب استان آب آشامیدنی مناطق سیلزده به طور موقت وصل شد و نیرو‌های فنی شرکت در حال بررسی، رفع کامل نواقص و خسارات و برقراری کامل آب آشامیدنی در این مناطق هستند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت آبفا مازندران خطوط انتقال آبرسانی سیلاب و آبگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ وزش باد شدید که از شب گذشته شروع به وزیدن کرده، خسارت‌هایی را در برخی از شهرستان‌ها به جای گذاشته است، بطوریکه در شهرستان‌های چوار، ملکشاهی و ایلام باعث شکسته شدن درختان سطح شهر شده است.

در پی شدت وزش باد برق تاسیسات سد ایلام نیز آسیب دید و موجب قطع دو ساعته آب برخی از مناطق شهر ایلام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد