Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی دانش آموزی محاسبات ذهنی کشورمان در حاشیه این مراسم روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات در دی ماه سال گذشته در کشور تایوان بصورت آنلاین و در کشور تایوان برگزار و تیم ملی ۵۱ نفره کشورمان قهرمان این مسابقات شد.

نعمت میرزایی افزود: این مسابقات با حضور یک هزار و ۱۰۰ شرکت کننده از ۲۳ کشور جهان از جمله آمریکا، انگلیس، روسیه، چین، تایوان، کره جنوبی، مصر و مالزی برگزار شد که در این مسابقات تیم دانش آموزی کشورمان صاحب ۵ مقام قهرمان قهرمانان، ۹ مقام قهرمانی، ۲۱ مقام دومی و مابقی دانش آموزان به مقام سومی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول مسابقات جهانی محاسبات ذهنی تاکید کرد: بدلیل تاخیر ۷ ماهه در ارسال مدال ها و کاپ های قهرمانی این مراسم با تاخیر در دانشگاه شهید بهشتی و با حضور خانواده ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مدیر موسسه علمی و آموزشی ذهن نو ادامه داد: تاکنون تیم ملی کشورمان در ۳ دوره مسابقات جهانی شرکت کرده که حاصل آن ۲ مقام قهرمانی و یک مقام سومی بود.

به گفته وی، تا سال ۹۸ بیش از ۵۰ هزار نفر دانش آموز در سراسر کشور جذب و زیرنظر مربیان مجرب در حال آموزش دوره هایی همچون محاسبات ذهنی، لیوان چینی، روباتیک و روبیک بودند که با شیوع ویروس کرونا حدود ۱۰ هزار نفر بصورت آنلاین مشغول آموزش هستند.

مربی تیم ملی دانش آموزی محاسبات ذهنی کشورمان خاطرنشان کرد: امسال نیز مسابقات کشوری بصورت آنلاین برگزار خواهد شد.

وی به خانواده ها توصیه کرد جهت افزایش خلاقیت و فکر کودکان ۳ سال به بالا می توانند جهت ثبت نام در موسسه ذهن نو در کلاس های آنلاین این موسسه شرکت و پس از آموزش های لازم و کلاس تخصصی می توانند جواز حضور در مسابقات کشوری را دریافت کنند.

برچسب‌ها دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه وزارت آموزش و پرورش دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه وزارت آموزش و پرورش محاسبات ذهنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش به دلیل سیل

مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد...

طرفداری| رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش فعلا برگزار نخواهد شد..
پروازهای کشورهای مختلف‌ به مقصد دبی، به دلیل جاری شدن سیل شدید و بی‌سابقه‌ در‌ امارات، لغو شده است. در همین راستا مسابقاتی که قرار بود در جزیره کیش برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد.

بنا بود مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا روزهای 31 فروردین تا 8 اردیبهشت به میزبانی جزیره کیش برگزار شود. تاریخ جدید به زودی اعلام خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • لغو مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش به دلیل سیل
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی