Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@06:59:29 GMT

برنامه بازی‌های تیم ملی کاراته ایران در المپیک

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۰۸۲۰

برنامه بازی‌های تیم ملی کاراته ایران در المپیک

فرارو: بازی‌های المپیک توکیو برای کاروان ایران به روز‌های پایانی نزدیک می‌شود. با وجود درخشش نسبی کشتی گیران ایرانی، اما این شانس وجود دارد که ایران در رشته کاراته که برای اولین و احتمالا آخرین بار به بازی‌های المپیک رسیده به مدال برسد.

به گزارش فرارو، کاروان ایران در این دوره از بازی‌ها سه کاراته کا دارد که اولین آن‌ها سارا بهمنیار است که همین امروز پنجشنبه ۱۴ مرداد، کارش را در توکیو شروع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده هم دو نماینده دیگر ایران در این بازی‌ها هستند.

برنامه بازی‌های تیم ملی کاراته در المپیک

پنجشنبه: سارا بهمنیار – سراپ اوزچلیک
شنبه: حمیده عباسعلی – لامیا ماتوپ/ سجاد گنج زاده – ایوان کِوِسیچ

منبع: فرارو

کلیدواژه: حمیده عباسعلی کاراته ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی

به گزارش خبرنگار مهر، با نزدیک شدن به زمان برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس، مسئولان دو کمیته ملی المپیک و پارالمپیک وارد پروسه مربوط به اعزام اعضای کاروان های اعزامی به این دو رویداد شده اند.

انتخاب مسیر پرواز از میان ایرلاین های داخلی و خارجی یکی از مهمترین اقدامات در این زمینه است. بر این اساس استفاده از پرواز داخلی برای مسافران پاریس نهایی شده است. این تصمیم در هر دو کمیته ملی المپیک و پارالمپیک اتخاذ شده است.

مسئولان کاروان های اعزامی به بازی های المپیک و پارالمپیک بر اساس برنامه تنها شرکت هواپیمایی داخلی که پرواز مستقیم به فرانسه دارد (ایران ایر) در حال نهایی کردن زمان اعزام اعضای کاروان های خود هستند.

این شرکت هواپیمایی البته تنها دو پرواز در هفته دارد. به همین دلیل و در صورت عدم همخوانی میان زمان پروزهای هفتگی با زمان موردنیاز برای اعزام، ممکن است استفاده از ایرلاین خارجی جایگزین شود.

طبق روال همیشه، اعضای کاروان ایران در بازی های المپیک بر اساس برنامه تمرینی و مسابقات ورزشکاران در هر رشته، در قالب گروه های مجزا عازم پاریس می شوند اما این اعزام برای کاروان ایران در بازی های پارالمپیک در قالب یک گروه انجام می شود.

سی و سومین دوره بازی های المپیک ۵ تا ۲۱ مرداد برگزار می شود. همچنین ۷ تا ۱۸ شهریور زمان برگزاری هفدهمین دوره بازی های پارالمپیک است.

کد خبر 6086077

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • اعتراض به تعطیلی شهر کراچی به دلیل حضور رئیسی
  • اعتراض به تعطیلی شهر کراچی همزمان با سفر رئیسی
  • الفتی در ژیمناستیک ایران تاریخ‌ساز شد
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان باید حل شود
  • باخت تیلور برنامه‌های یزدانی را به هم ریخت!
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم
  • نگاهی بر اخبار ورزشی یکم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور ورزشکاران استان در رقابت‌های ملی