Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:56:20 GMT

دوره آموزشی «نسل حسینی» در گلستان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۰۸۳۳

دوره آموزشی «نسل حسینی» در گلستان برگزار می شود

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره آموزشی «نسل حسینی» به منظور تحقق منویات و دغدغه های رهبر معظم انقلاب و ارائه محتوای آموزشی در راستای تبلیغ مباحث تعظیم شعائر حسینی و افزایش جمعیت در محرم امسال در مرکز استان برگزار می شود.

وی افزود: توانمندسازی و افزایش آگاهی اقشار تاثیرگذار در زمینه افزایش جمعیت از جمله مداحان و مبلغان از جمله اهداف این دوره آموزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان این طرح در قالب کارگاه آموزشی دو روزه در طی ۱۳ ساعت و در سه بخش با موضوعات جمعیت، دوره آموزشی تخصصی مبلغان و مداحان و تنظیم شعائر در هفت سرفصل آموزشی پیش بینی شده است.

وی در خصوص اساتید این دوره گفت: اساتید این دوره کشوری و از موسسه اندیشه کوثر اعزام می شوند.

گرزین بیان کرد: بیان تاریخچه کاهش جمعیت ایران، تبیین علل و دلایل کاهش جمعیت، تبیین جایگاه و ارزش های مادری و ایده های جمعیتی، پاسخ به شبهات مرتبط، ارائه راهکارهای عملیاتی و تشویقی مردم و ارائه ایده های جمعیتی در محرم و همچنین ارائه تکنیک های تبلیغی برای ترغیب مردم به افزایش جمعیت از محتوای ارائه شده در این دوره است.

کد خبر 5273909

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان محرم 1400 ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه محرم 1400 گرگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ماه محرم واکسیناسیون اردبیل ایلام عکس استانها دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی صنعت زنبورداری در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • تقلب سازمان یافته در کنکور سال گذشته رخ نداد/ تجربی پر جمعیت‌ترین گروه آزمایشی در آزمون سراسری است
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • برگزاری دوره آموزشی صنعت زنبورداری در همدان