Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:08:42 GMT

یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهربابک کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۰۸۳۵

یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهربابک کشف شد

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف یک میلیون و ۶۶۷ هزار لیتر نفت کوره که به صورت غیر مجاز در یک کارگاه بیابانی در یکی از نقاط شهرستان شهربابک دپو شده بود، گفت: پلیس با عاملان هرگونه تخلف اقتصادی به ویژه در حوزه سوءمصرف و قاچاق فرآورده های سوختی با جدیت برخورد می کند.

سردار"عبدالرضا ناظری" امروز ۱۴ مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهربابک از دپوی حجم زیادی سوخت قاچاق در یک کارگاه متروکه واقع در محدوده منطقه بیابانی گود غلامعلی که تعدادی کوره ذوب مس در این محل فعالیت دارند، با خبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه پس از حضور ماموران در این منطقه و با بررسی کارگاه مورد نظر بیش از یک میلیون و ۶۶۷ هزار لیتر نفت کوره دپو شده در چند مخزن بتنی و رو باز کشف و در بررسی های بعدی بر اساس نظر مسئولان شرکت نفت و اداره صنعت، معدن و تجارت شهربابک مشخص شد این حجم بالای نفت کوره متعلق به یک شرکت صنعتی فعال در همین منطقه بوده و به صورت غیرقانونی از مبادی توزیع کننده سوخت دریافت اما در چرخه مصرف قرار نگرفته و به انگیزه های دیگری در این محل دپو شده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری سه متهم در این رابطه و معرفی آنان به مراجع قضائی تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی این حجم سوخت را بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال تعیین و اقدام این افراد در گردآوری و دپوی غیرمجاز این حجم سوخت را از مصادیق تخلفات زیانبار اقتصادی ذکر کردند که لازم است یادآور شویم شناسایی و برخورد با عاملان اینگونه اقدامات و تخلفات اقتصادی به ویژه در حوزه سوء مصرف و قاچاق فرآورده های سوختی با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سوخت قاچاق شهر بابک پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قاچاق در آبراه اروند

مرزبانی آبادان اعلام کرد: 80 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند کشف و ضبط شد و ۱۳ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

مرزبانان جمهوری اسلامی در آبراه اروند در بازرسی از سه فروند لنج صیادی ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و ضبط کردند.

این سوخت قاچاق از مبدا هندیجان بارگیری و به مقصد عراق در حال جابجایی بود که توسط مرزبانان جمهوری اسلامی کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق