Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پیرو انتشار اطلاعیه مورخ 99/11/18
 پیرو انتشار اطلاعیه مورخ 99/11/18 و انتشار دفترچه های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1400 در تاریخ 13/05/1400 به منظور مساعدت با تقاضای متقاضیان آزمون مذکور به استحضار می رساند، سن ورود به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از 22 به 24 سال به شرح زیر اصلاح می شود:
1- حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در آزمون سراسری سال 1400 به میزان 24 سال تمام (متولدین 76/07/01 و بعد از آن) تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


2- با توجه به تبصره 1 ماده واحده «نحوه جذب منابع انسانی در مشاغل آموزشی وتربیتی وزارت آموزش و پرورش» مصوبه جلسه 833 مورخ 99/08/27 شورای عالی انقلاب فرهنگی، حداکثر سن برای آزمون سراسری سال 1401 پس از تعیین در دفترچه شماره یک آزمون مزبور درج و اطلاع رسانی خواهد شد.
مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آزمون سراسری سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام دانشگاه آزاد ثبت نام از روز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

همچنین لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام داوطلب تهیه و تا زمان اعلام نتایج حفظ شود.

کد خبر 6086639

دیگر خبرها

  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • آخرین تغییرات کنکور؛ «نه» مردان به شغل معلمی
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند
  • استخدام بیش از ۴ هزار مراقب بهداشت و سلامت در آموزش و پرورش
  • آزمون جذب مراقبت سلامت وزارت آموزش و پرورش ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت