Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و برخورد با متخلفان اقتصادی، 25 تن شیر خشک قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در بازرسی از تریلی کشف شد.

سردار احمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و برخورد با متخلفان اقتصادی  در استان، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در محور "بم - ایرانشهر" یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این رابطه 25 تن شیر خشک قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در بازرسی از تریلی کشف که در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: روز گذشته در عملیات مسلحانه و مقتدرانه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان نیکشهر با سوداگران مرگ یک باند قاچاق مواد افیونی در شهرستان نیکشهر منهدم شد.

طاهری گفت: در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه وانت نیسان متعلق به قاچاقچیان ، یک سوداگر مرگ نیز دستگیر و مقدار یک تن و 40 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش به همراه یک قبضه سلاح کلاش،تعداد 101 عدد فشنگ جنگی،37 عدد فشنگ مشقی و تعداد 29 عدد فشنگ شکاری کشف و ضبط شد./فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران

پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد: ۹۱ نفر پارسال در این استان براثر عوارض ناشی از مصرف مواد مخدر جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰درصد افزایش داشته است.

بنا بر این گزارش ۷۳ نفر از قربانیان اعتیاد به مواد مخدر مرد و ما بقی زن هستند و شهرستان‌های ساری با ۱۷، قائمشهر با ۱۱ و نور با ۸ فوتی بیشترین و شهرستان بابل با یک فوتی کمترین آمار مرگ بر اثر سوءمصرف مواد را داشتند.

کارشناسان آسیب‌های اجتماعی می‌گویند حساسیت خانواده به رفتار فرزندان، تغییر رفتار همسر، برخورد درست با این افراد در صورت گرایش آنان به مواد مخدر، آگاه شدن از راه‌های گرایش جوانان به مواد مخدر و آگاهی از علائم و نشانه‌های اولیه و انجام مشاوره‌های درست از طرف خانواده می‌تواند از گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد و به تباهی کشاندن افراد و مرگ جلوگیری کند.

طبق اعلام رسمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در دولت سیزدهم ۱۱۱ باند مخوف مواد مخدر در مازندران شناسایی و منهدم شده است

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد