Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدمحمد رستگاری روز پنجشنبه در مراسم سوگند و معارفه اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر یزد افزود:  گاها درگیر شدن شوراها در حاشیه ها باعث می شود برخی از اعضا توقع داشته باشند نهادهای نظارتی از جمله فرمانداری و استانداری به این مسائل ورود کنند.

به گفته وی این در حالیست که از لحاظ قانونی برخی از این موارد امکان پذیر نیست و نباید شوراها درگیر حاشیه ها شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم نیز توقع دارند شوراها با قدرت در اجرای امور و رفع مشکلات آنها تلاش کنند نه اینکه هنوز فرمانداری و استانداری به دنبال رفع مشکلات فیما بین شورا باشد لذا مهمترین مسئله در شوراها باید همین باشد.

فرماندار یزد با اشاره به برخی از موارد اولویت دار برای شهرستان یزد گفت: مهمترین مساله به نظر بنده طرح جامع ترافیک شهر یزد است که درخواست داریم در شورای ششم مورد توجه جدی قرار گیرد همچنین ساماندهی جمع آوری پسماند یزد از موارد مهم دیگر است.

رستگاری ادامه داد: بهره وری بیشتر از منابع آب و استفاده از پساب فاضلاب و همچنین تقویت حوزه گردشگری و توجه به مجموعه بافت تاریخی و همچنین توسعه متوازن شهر یزد که نگرانی اصلی ما در یزد است، از دیگر موارد مورد درخواست می باشد.

وی افزود: توجه به مناطق حاشیه ای و همچنین حفظ و تقویت فرهنگی و مذهبی یزد در ارتباط مستمر با اقشار مختلف و ساماندهی اتباع و مهاجران دغدغه های اصلی مردم یزد است و از دیگر مواردی است که مورد توجه اعضای شورای ششم شهر یزد قرار گیرد .

فرماندار یزد ضمن اعلام آمادگی کامل فرمانداری جهت همکاری با اعضای شورای شهر گفت: از اعضای شورای شهر درخواست داریم نماینده مردم باشند و گاها مصوباتی آمده که به نظر می رسد برخی از اعضای شورای شهر بیشتر نماینده شهرداری بودن تا مردم لذا درخواست داریم صلاح مردم در مصوبات لحاظ شود.

در پایان این مراسم با رای ۱۰ نفر از اعضای حاضر شورای ششم اسلامی شهر یزد غلامحسین دشتی به عنوان رئیس، عزیزالله سیفی به عنوان نائب رئیس، فاطمه زارع بیدکی به عنوان منشی اول و مجید تجملیان به عنوان منشی دوم،  محمد نیکونژاد به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

همچنین حجت الاسلام سیدمحمد ناصر حیدری با ۹ رای موافق و یک رای ممتنع به عنوان سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی شهر یزد و به مدت یک سال انتخاب شد.

برچسب‌ها شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یزد شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یزد اسلامی شهر یزد اعضای شورای شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات رژیم صهیونیستی ضرورت حضور در راهپیمایی روز قدس

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله روز جهانی قدس، گفت : همگی وظیفه داریم در راهپیمایی روز قدس امسال حضوری پرشور و باشکوه داشته باشیم و با حضورمان ظلم و ستم رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی در نسل کشی مردم مظلوم غزه را محکوم کنیم.

وی با بیان اینکه طبق روایات و احادیث از نشانه‌های آزادگی، جوانمردی و مسلمانی عدم سکوت و بی تفاوت نبودن در برابر ظلم و ظالم است، گفت: امروز شاهد یک نسل کشی وحشیانه هستیم و جبهه استکبار با تمامی توان از این نسل کشی حمایت و پشتیبانی می‌کند، بنابراین وظیفه همه ما بر اساس وظیفه انسانی، اخلاقی و اسلامی ایجاد بستر لازم برای برگزاری راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس است.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: علاوه بر وظیفه در حمایت از مردم مظلوم غزه، طی چند مدت گذشته شاهد بودیم که رژیم غاصب صهیونیستی در یک روش غیرانسانی به نماد‌ها و تاریخ ایرانی جسارت کرد، از این رو باید در راهپیمایی امسال روز جهانی قدس با حضور گسترده پاسخ این جسارت‌ها و گستاخی‌ها را هم بدهیم و این یاوه گویی‌ها و جسارت‌های رژِیم کودک کش نباید بدون پاسخ بماند.

وی پرداختن به فعالیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای پوشش مناسب حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال را با توجه به شرارت و تهاجمات وحشیانه رژیم صهیونیستی اثرگذار عنوان و تصریح کرد: فعالیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای انعکاس تهاجمات وحشیانه این رژِیم غاصب در نسل کشی مردم مظلوم غزه بسیار مهم است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» عنوان کرد: استفاده از رکن مردمی در تمامی ابعاد منجر به پیشرفت و بالندگی روز افزون انقلاب اسلامی می‌شود و با توجه به نامگذاری امسال ضرورت دارد که بستر‌ها و شرایط لازم برای حضور و همکاری خود مردم در برگزاری راهپیمایی روز قدس بیش از پیش فراهم شود.

مقام عالی استان اظهار داشت: ما به عنوان مسئولین اداری موظف هستیم شرایط حضور و ابراز عقیده و حرکت مردم را تسهیل کنیم و باید همواره تسهیل گر زمینه حضور مردم در بخش‌های مختلف باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • قالیباف: همه جهان اسلام وظیفه دارند از ملت غزه حمایت کنند/ مقاومت ملت غزه بی‌نظیر است/ پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر، وعده قطعی الهی است/ اسماعیل هنیه: ما مجلس شورای اسلامی را مجلس حامی فلسطین و مقاومت فلسطین می‌دانیم
  • دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر رشت با فرمانده سپاه قدس گیلان
  • برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان
  • جنایات رژیم صهیونیستی ضرورت حضور در راهپیمایی روز قدس
  • حاشیه های حضور اعضای دولت در جمع خبرنگاران
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنیم
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند