Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری صبح پنج شنبه در حاشیه افتتاح بوستان زنده یاد مجتبی کاشانی روستای علی آباد لوله اظهار کرد: یکی از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمت رسانی در روستاهای حاشیه شهر است.

وی با اشاره به اینکه روستای علی آباد لوله با دو هزار نفر جمعیت در حاشیه شهرستان بیرجند قرار دارد، ادامه داد: این منطقه علیرغم داشتن جمعیت بالای جوان، نوجوان و کودک از هیچ امکانات تفریحی برخوردار نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با توجه به نیاز روستا و درخواست شورای اسلامی روستا پروژه بوستان و پارک کودک با ورود بسیج سازندگی در دستور کار قرار گرفت.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ادامه داد: این پارک در مجاورت مدرسه خیر ساز روستا واقع بود که با رایزنی که از طریق مجمع خیرین مدرسه ساز انجام شد خیر مدرسه ساز برای اجرای این پروزه نیز ورود کرد.

وی تصریح کرد: این بوستان به نام خیر نیک‌اندیش زنده یاد مجتبی کاشانی نامگذاری شده و در کنار آن اعتباری بابت کمک به اجرای بوستان از طریق خیر تأمین شد.

هنری با بیان اینکه این بوستان در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث شده است، عنوان کرد: هزار و ۱۰۰ متر جدول کاری، پیاده رو سلامت، ست بازی پلی اتیلن برای کودکان و کفپوش، ست بازی نوجوان، وسایل ورزشی بزرگسال و همچنین ۱۱۰ مترمربع سکوی نشیمن و نقاشی و سیستم روشنایی پارک و پیاده رو خطی تا کنون در این بوستان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع در این مرحله برای اجرای بوستان دو هزار و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، افزود: از این مبلغ هزار و ۴۵۰ میلیون ریال توسط خیرین و بسیج سازندگی، ۲۰۰ میلیون ریال کمک استاندار و ۵۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری روستا تأمین شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ادامه داد: اجرای این پروژه به صورت امانی و عید انتفاعی موجب شد تا حدود ۳۰ درصد در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود.

هنری با اذعان به اینکه روستای علی آباد لوله کاملاً وقفی است، بیان داشت: در این راستا اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سقاخانه آب را با اعتبار دو هزار میلیون ریال را در این پارک احداث کرده است.

کد خبر 5274368

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج سازندگی خراسان جنوبی مهدی هنری محرومیت زدایی ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه محرم 1400 گرگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ماه محرم واکسیناسیون اردبیل ایلام عکس استانها بسیج سازندگی میلیون ریال علی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و رونمایی از ۲ طرح شهرداری بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در آستانه میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و با حضور ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بافق، بلوار نخلستان در مساحتی بالغ بر ۱۸ هزار مترمربع و با اعتبار ۴۹۲ میلیارد ریال افتتاح شد.   همچنین از المان و محوطه سازی میدان فاطمیه با اعتبار ۲۱۵ میلیارد ریال رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح بازارچه موقت صنایع‌ دستی در بوستان ملل ساری
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • مرحله سوم طرح یاور شهر ۹ امسال تکمیل و افتتاح می‌شود
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • افتتاح و رونمایی از ۲ طرح شهرداری بافق
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است