Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@13:00:14 GMT

پیکر شهدای فداکار خدمت در فیروزآباد تشییع شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۰۹۹۷

پیکر شهدای فداکار خدمت در فیروزآباد تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، امام جمعه فیروزآباد در این مراسم اظهار داشت: اجر و قرب همه شهدا نزد خداوند مانا و پایدار است.

حجت الاسلام محسن رضا بشارت افزود: همگان باید مستقل از هر بینش، گرایش فکری، قومیت و تفکری به میراث معنوی این ملت که شهدا هستند احترام گذاشته و ازخودگذشتگی جوانان، مادران و پدرانی را که بر مصیبت فرزند خود شکیبا بودند، پاس بداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان فیروزآباد نیز در حاشیه آیین تشییع و خاکسپاری این سه شهید فداکار خدمت که در ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۰ در حادثه اتش سوزی منطقه هایقر جان خود را از دست دادند اظهار داشت: فداکاران خدمت ناصر، حامد و رضا بهزادی قهرمانانی هستند که با اقتدا به پدران و نیاکان سلحشور و غیرتمند خود همانگونه که در طول تاریخ حافظان عزت و غیرت کشور بودند اینبار مردانه ایستادند و به جنگ آتش رفتند.

حسین آرگیو ضمن عرض تسلیت به مردم عزیز شهرستان، بخصوص خانواده‌های داغدار آن مردان شجاع میهن از خداوند متعال برایشان صبر و اجر و علو درجات خواستار شد.

به گزارش فارس در این مراسم خاکسپاری فرمانده ارتش، مدیران کل منابع طبیعی، ستاد مدیریت بحران، معاون عمرانی استاندار و ... حضور داشتند. 

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: شهدا تشییع فیروزآباد بهشت زهرا تنگه هایقر اتش سوزی شهید خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مراسم بزرگداشت حاجیه خانم رخسار امینی از ساعت ۱۵ الی ۳۰/۱۶ در مسجد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در خیابان محراب برگزار خواهد شد.

شهید احمد فیروزی سال ۵۹ در منطقه عملیاتی آبادان به شهادت رسیده و شهید مرتضی سلطانی فرزند دیگرش در سال ۶۶ در منطقه عملیاتی شلمچه به مقام شهادت نائل آمده است.

همسر مرحومه شهید عباس سلطانی هم در سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی سرو به شهادت رسیده است.

دیگر خبرها

  • شمار پیکرهای شهدای کشف شده در بیمارستان ناصر در غزه به 310 پیکر رسید
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • مفقود شدن ۵۰۰ فلسطینی پس از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از خان‌ یونس
  • مفقود شدن ۵۰۰ فلسطینی پس از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از خان‌یونس
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی