Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@11:35:46 GMT

رکورد تزریق روزانه واکسن در ایلام زده شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۱۰۲۷

رکورد تزریق روزانه واکسن در ایلام زده شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،کریمیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ، با بیان اینکه روز گذشته با ثبت تعداد ۴۵۱۹ مورد، رکورد جدیدی از واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کرونا در سطح استان ایلام ثبت شده است، گفت : واکسیناسیون قشر فرهنگیان که در روز‌های اخیر در ردیف گروه‌های واجد الشرایط واکسیناسیون قرار گرفته‌اند، در سطح استان آغاز شده و تاکنون بیش از ۷۰۰۰ نفر از این عزیزان در مقابل بیماری کرونا واکسینه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن اعلام روند رو به رشد تزریق واکسن در شهرستان ملکشاهی یادآورشد: از ابتدای آغاز واکسیناسیون در سطح استان، تاکنون تعداد ۹۷۲۷۲ مورد واکسیناسیون گروه‌های سنی و افراد واجد الشرایط انجام شده است.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تزریق واکسن واکسیناسیون کرونا علوم پزشکی ثبت رکورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی رشتخوار، گفت: در راستای اجرای برنامه‌های اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی برای پیشگیری و ریشه کنی بیماری‌های واگیر دامی، واکسیناسیون ۵۰۳ هزار و ۷۹۵ راس دام سبک و سنگین با استفاده از توان بخش دولتی و خصوصی به صورت رایگان در شهرستان رشتخوار انجام شد.

وی افزود: در سال گذشته تیم های فنی دامپزشکی رشتخوار، به طور متوسط، ۳ نوبت به هر دامداری روستایی، مراجعه و واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری‌های واگیر آبله، تب برفکی و طاعون نشخوارکنندگان کوچک انجام شده است.

دیگر خبرها

  • روزانه ۷۷۴ تن زباله در استان ایلام تولید می‌شود
  • روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود
  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • توصیه دامپزشکی گناباد در خصوص واکسیناسیون آنتروتوکسمی دام سبک
  • بررسی درخواست تعداد ۲۴۱۳ متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهدا کردند
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهداء کردند
  • واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر