Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: آرامش و احساس امنیتی که امروز بر کشور ما حاکم است، ثمره خون پاک شهیدان بوده که باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی در جهت پیشرفت رو به جلو می شود و سرکشی از خانواده این عزیزان جان برکف باعث سعادت و افتخار است.

سرهنگ"اکبر نجفی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: شهرستان شهیدپرور بم  میزبان ۸۵  آلاله های گلگون کفنی هست که در برابر متجاوزان حریم نظم و امنیت، مردانه ایستادگی و از میهنشان جانانه دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خون شهدا را بهای نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: یاد و خاطره شهید هیچگاه از اذهان پاک نمی شود چراکه شهدا الگوی خادمان نظم و امنیت و خانواده آنان مظهر صبر و استقامت هستند.

نجفی با اشاره به توفیق خدمت به خانواده معزز شهدا یادآور شد: آرامش و احساس امنیتی که امروز بر کشور ما حاکم است، ثمره خون پاک شهیدان بوده که باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی در جهت پیشرفت رو به جلو می شود و سرکشی از خانواده این عزیزان جان برکف باعث سعادت و افتخار است.

وی با تاکید بر سرکشی از خانواده شهدا بیان کرد: در یکی از دیدارها متوجه آرزوی کوچک فرزند شهید "فرهاد دهقان" برای تجربه یک روز خدمت در لباس پدر شدیم که با زبانی ساده و معصومانه گفت"دوست دارم مثل بابام لباس بپوشم و توی خیابان با ماشین پلیس گشت بزنم".

فرمانده انتظامی بم اظهار کرد: فرزند شهید دهقان با پوشیدن لباس پلیس یک روز خدمت در لباس مقدس پدر را تجربه و از گشت زنی در سطح شهر احساس غرور می کرد با چشمانی اشکبار از سختی کار پدر و نوازش های او سخن به میان آورد و گفت: به عنوان پلیس مدرسه به همکلاسی هایم خدمت می کنم.

وی افزود: فیاض (فرزند شهید دهقان) یک بعداز ظهر را همراه با تیم گشت انتظامی و پلیس راهور گذراند.

نجفی بیان کرد: فیاض که در زمان شهادت پدر کمتر از سه سال سن داشته و هم اکنون راهی کلاس دوم دبستان است، در این گشت زنی با چشمانی اشکبار ادامه داد: همیشه تصویر خندان و گرمی وجود پدر که همیشه مرا در آغوش می گرفت را به یاد می آورم و امسال هم به عنوان پلیس مدرسه به همکلاسی هایم خدمت می کنم و آرزو دارم مانند پدرم پلیس بشوم.

به گزارش ایسنا، شهید "فرهاد دهقان کروکی" از کارکنان انتظامی شهرستان ریگان، هشتم آذرماه سال ۱۳۹۴ طی درگیری با اشرار مسلح هدف گلوله اشرار و قاچاقچیان قرار گرفت و آسمانی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شهيد پليس بم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با حضور در منازل شهیدان احمد حبیبی فر و علی قاسمی با خانواده این شهیدان معظم دیدار و گفتگو کردند و از صبر و ایستادگی والدین این شهیدان والا مقام تجلیل کردند.

 حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تجلیل از صبر و بردباری والدین شهیدان، بر اهمیت ادامه راه شهدا، تاکید کرد.

 میرحسینی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که همه هستی و حیات خود را در راه اسلام، ولایت و عزت کشور عزیزمان فدا کردند لذا امروز وظیفه داریم راه و آرمانهای آنان را با قدرت ادامه دهیم.

 سرباز وظیفه علی قاسمی در پی حمله تروریستی اشرار به واحد گشت کورین شهرستان زاهدان در ۱۴۰۳/۱/۱۸، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 احمد حبیبی فر در حمله تروریستی ۱۶فروردین ماه ۱۴۰۳در راسک به شهادت رسید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • هوشمندسازی مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • از تسلیم در ۸۰ ساعت تا تحقق وعده صادق در ۵ ساعت