Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@10:45:20 GMT

وحید میرنظامی رئیس شورای شهر اراک شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۱۱۰۶

وحید میرنظامی رئیس شورای شهر اراک شد

با رأی ۱۱ عضو شورای ششم شهر اراک، سید وحید میرنظامی به عنوان رئیس شورای شهر اراک به مدت یک سال انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آئین انتخاب هیأت رئیسه شورای ششم شهر اراک، سید وحید میرنظامی به عنوان کاندیدای ریاست اعلام آمادگی کرد که در نهایت با ۱۱ رأی به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

برای جایگاه نایب رئیسی علی جعفر محصولی اعلام کاندیداتوری کرد که با ۱۱ رأی برای این جایگاه انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این انتخابات علی اصغر غفاری به عنوان منشی، محمد عسگری به عنوان خزانه‌دار و عباس خسروانی به عنوان سخنگو اعلام آمادگی کردند که در نهایت با رأی ۱۱ عضو شورا هر سه نفر برای این جایگاه‌ها با حداکثر آرا انتخاب شدند.

کد خبر 512454

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اراک کلانشهر اراک شورای اسلامی شهر اراک شورای ششم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی هیئت رئیسه شورای شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق انتخاب شد شهر اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: جایگاه کشوری پارک علم و فناوری استان از بیست‌وششم کشور به سیزدهم ارتقا یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، علی قربانی امروز _ چهار شنبه پنجم اردیبهشت_ در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه انتقال آب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی، پارک علم و فناوری را حلقه واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت ۳۰ هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیرخانه کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه‌ی ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان توصیف کرد و افزود: برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحدهای زیر مجموعه عملاً وجود ندارد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از رفع موانع ضابطه‌ای شهرداری در خصوص استقرار شرکت‌های فناوری در پارک علم و فناوری خبر داد و خاطرنشان کرد: رتبه پارک استان که در سال گذشته ۲۶ کشوری بود، امسال با ۱۳ رتبه ارتقا به ۱۳ کشوری رسیده است.

کد خبر 747455

دیگر خبرها

  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه قانون‌گذاری ندارد!
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست