Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@17:29:17 GMT

سکانس‌هایی از فیلم مردی در آینه

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۱۱۲۰

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «مردی در آینه» به کارگردانی و نویسندگی ساموئل خاچیکیان محصول سال 1371 است. عبدالله خان برزو، از بازماندگان خانواده ی اشرافی برزو، در جریان شکار، با توطئه خواهرش اشرف و قباد، پسر اشرف و رحمان، مباشر خانواده، به قتل می رسد. امیر، پسر عبدالله خان،‌ که افسر نیروی هوایی است، تحقیق در مورد مرگ پدر را آغاز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاتلان برای تصاحب اموال برزو درصدد قتل امیر برمی آیند و با خوراندن داروی خواب آور و قطع کردن ترمز اتومبیل امیر تصمیم خود را عملی می کنند. امیر در راه بازگشت به شهر مرد افلیجی را درجاده سوار اتومبیل می کند و در حالی که رحمان از فاصله ی دور مراقب اوست به راه خود ادامه می دهد. اتومبیل امیر به دره سقوط می کند و مرد افلیج در آتش می سوزد. رحمان که تصور می کند امیر در آتش سوخته خبر مرگ او را به اشرف و قباد می رساند اما چند روز بعد سر و کله ی‌ امیر پیدا می شود... . رضا رویگری، مهشید افشارزاده، حسین یاریار، کاظم افرندنیا، عزت اله رمضانی فر، ژانت خاچیک وسکانیان، عباس ناظری، حسن شریفی، محمدرضا قومی، هما رستمی، احمد رقامی، فرهاد یداله زاده، تیمور اشرفی نیا و حسین نباتی در این فیلم مقابل دوربین کمال مطیعی منفرد بازی کردند. فریبرز لاچینی موسیقی متن این فیلم را ساخت و ساموئل خاچیکیان و ادوین خاچیکیان این اثر را تدوین کردند. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو علی داوودی محمدرضا گرایی حسن یزدانی مراسم تحلیف ریاست جمهوری ارشا اقدسی سکانس طلایی سکانس برتر سینما ویدیو فیلم ساموئل خاچیکیان رضا رویگری مهشید افشارزاده حسین یاریار کاظم افرندنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا

بر اثر برخورد اتومبیل با تماشاگران در حین مسابقه اتومبیل‌رانی در شهر «دیاتالاوا» در سریلانکا ۷ نفر جان باختند و ۲۰ نفر مجروح شدند.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • فیلم| تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا
  • فیلم/ تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • بارش باران و افت دما مناطق مختلف استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • سکانس‌هایی از فیلم کله پوک
  • ۲ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • آنروا: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود