Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@14:12:47 GMT

شهریاری ناظر فینال فوتبال المپیک توکیو شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۱۱۲۸

فدراسیون جهانی فوتبال نظارت برگزاری فینال المپیک توکیو ۲۰۲۰ را به ناظر ایرانی خود سپرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقه فینال فوتبال المپیک توکیو فردا (جمعه پانزدهم مرداد) بین تیم‌های کانادا و سوئد برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت های فوتبال المپیک ۱۲ تیم در بخش بانوان حضور داشت که نظارت برگزاری بازی‌های سوئد - امريكا، استراليا - نيوزيلند، سوئد - استراليا، نيوزيلند - آمريكا، برزيل - زامبيا، سوئد - ژاپن، آمريكا - كانادا، استراليا - آمريكا و در بخش آقایان نیز با شرکت ١٦ تيم نظارت بازی‌ های ژاپن - آفریقای جنوبی، مکزیک - فرانسه، فرانسه - آفریقای جنوبی، ژاپن - مکزیک، عربستان - برزیل، اسپانیا - آرژانتین، برزیل - مصر و مكزيك - برزيل از سوی فیفا به شهریاری محول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با سپری شدن مراحل مختلف و مشخص شدن تیم‌های راه یافته به فینال، فدراسیون جهانی فوتبال نظارت بازی حساس و پایانی این دوره را به پریا شهریاری ناظر بین‌المللی خود سپرد.
پریا شهریاری که نظارت رقابتهای متعدد آسیایی و جهانی را در هشت سال اخیر در کارنامه خود دارد، پس از نظارت در فینال جام ملتهای فوتبال بانوان آسیا، فینال جام‌جهانی فوتبال ساحلی آقایان، فینال المپیک فوتسال جوانان جهان و مسابقات متعدد دیگر، اکنون با حضور در فینال المپیک به پرافتخارترین ناظر بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از کشور ایران تبدیل شده است.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: بعد از استراماچونی استقلال را به من دادند، قبول نکردم؛ هشدار داده بودم استراماچونی ایرانی نیست! فن زیبای کُنده از حسن یزدانی و کسب 4 امتیاز در ثانیه های پایانی کشتی مقابل حریف روس در نیمه نهایی کشتی آزاد المپیک / فیلم رکوردشکنی لاشا تالاخادزه؛ غول گرجستانی وزنه 265 کیلویی را مهار کرد / فیلم واکنش جردن باروز به فینال قرن میان حسن یزدانی و دیوید تیلور گریلیش در آستانه پیوستن به منچسترسیتی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گربه سیاه حسن یزدانی در حال واگذاری المپیک ۲۰۲۴ + فیلم

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، قهرمان سه دوره مسابقات جهانی کشتی آزاد و همچنین قهرمان وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک توکیو که گربه سیاه حسن یزدانی، قهرمان بزرگ کشتی ایران محسوب می‌شود، با قوانینی که فدراسیون کشتی آمریکا وضع کرده، فقط باید در فینال ایکس یا همان فینال انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک مبارزه می‌کرد.

شب گذشته در مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در وزن ۸۶ کیلوگرم چند کشتی‌گیر به رقابت پرداختند و در نهایت حتی زاهید والنسیا که در جهانی ۲۰۲۳ در ۹۲ کیلوگرم کشتی گرفته بود، شکست خورد و آرون بروکس به فینال رسید.

اما دیوید تیلور که مستقیما در فینال حاضر بود، عصر امروز برابر این رقیب نه چندان شناخته شده و تقریبا بدون عنوان قرار گرفت. در حالی که به نظر می‌رسید تیلور کار راحتی برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی آمریکا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس داشته باشد، در مبارزه اول اتفاق عجیب و دور از انتظاری رخ داد. در این مبارزه تیلور ۴ بر یک شکست خورد و شوک بزرگی را متحمل شد!

تیلور باید دو بار حریف خود را در فینال شکست دهد تا حضور خود در پاریس را نهایی کند، اما حالا بروکس فقط یک گام تا ملی پوش شدن فاصله دارد.

کد خبر 845880 منبع: فرهیختگان برچسب‌ها ویژه ورزشی دیوید تیلور- کشتی گیر آمریکا ورزش کشتی

دیگر خبرها

  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟
  • اولین اعترافات قاتل دیوید تیلور
  • عجیب و باورنکردنی؛ دیوید تیلور از المپیک پاریس حذف شد
  • دیوید تیلور از رسیدن به المپیک جا ماند
  • قایقرانی 4 سهمیه المپیک گرفت/ اولین سهمیه تاریخی در قایق دو نفره
  • نبی رضایی در کانوی ۱۰۰۰ متر المپیکی شد
  • تیلور باخت؛ گربه سیاه حسن یزدانی در حال حذف از المپیک ۲۰۲۴ + فیلم
  • سیمپسون‌ها باز هم پیش‌بینی می‌کنند؛ مکزیک و پرتغال در فینال جام جهانی ۲۰۲۶ / عکس
  • گربه سیاه حسن یزدانی در حال واگذاری المپیک ۲۰۲۴ + فیلم
  • فوری: تيلور در يک قدمی از دست دادن المپیک!