Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@14:50:54 GMT

به خاطر منافع مردم و شهر از اختلاف و تفرقه پرهیز کنید

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۱۲۷۸

به خاطر منافع مردم و شهر از اختلاف و تفرقه پرهیز کنید

ایسنا/البرز معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: اختلاف و چند دستگی از آفت‌های فعالیت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در ادوار گذشته بوده که باید از این رویه پرهیز کرد.

غفور قاسمپور روز پنجشنبه ۱۴ مرداد در مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر کرج ضمن تبریک، اظهار کرد: در نظام ما مسئولیت داشتن توفیقی الهی است که باید از فرصت به دست آمده برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر اینکه میزها به هیچ کس وفا نکرده و باید در هر مسند، خود را مسئول و پاسخگو به خون شهدا بدانیم، گفت: توصیه بنده به عنوان یکی از اعضای سابق شورای شهر کرج این است که به‌خاطر منافع مردم و شهر از اختلاف و تفرقه بپرهیزید، سابقه نشان داده پیشرفت شهر در فضایی تعاملی به دست آمده و اختلاف آفت فعالیت در شوراها بوده است.

فرماندار کرج با بیان اینکه پرونده‌های بسیاری در شورا وجود دارد که روی زمین مانده است، گفت: نبود خطوط ریلی مناسب و شبکه بزرگراهی، ساخت و ساز غیرمجاز، نبود فضای سبز مناسب، نبود زمینه جذب سرمایه گذاری، لزوم احیای بافت های فرسوده، ساماندهی نیروی انسانی شهرداری از جمله مشکلاتی است که باید در این دوره مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

قاسمپور توسعه شهر بدون جذب سرمایه گذار را غیرممکن دانست و گفت: نباید فرصت سوزی شود.

وی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه انتخابات این دوره در کرج تمام الکترونیک انجام شد، گفت: حمایت های استاندار برای قرارگیری کرج در لیست ۲۰ شهری که به صورت کاملا الکترونیکی انتخابات را برگزار کردند، ستودنی است.

فرماندار کرج اضافه کرد: کرج در میان این ۲۰ شهر نخستین شهری بود که هیچ گونه شبهه ای در آرا نداشت.

معاون استاندار البرز اظهار کرد : اختلاف و چند دستگی از آفت های فعالیت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در ادوار گذشته بوده که باید از این رویه پرهیز کرد.

قاسم پور گفت : اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها باید خود را وامدار حقوق مردم بدانند و به وظایف قانونی خود عمل کنند.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه پرونده های کاری فراوانی در پارلمان شهری کرج باقی مانده است، افزود: طرح ها و ایده های زیادی در این شهر وجود دارد که باید به آنها رسیدگی کرد.

معاون استاندار البرز با اشاره به اینکه در ادوار گذشته اختلاف نظرها بین برخی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان یک آسیب شناخته شد، افزود: باید به خاطر منافع مردم و صیانت از خون شهدا از اختلاف و چند دستگی در شوراهای اسلامی شهر پرهیز شود.

قاسم پور اظهار کرد: امروز شورای اسلامی شهر کرج در واقع وارد واگن قطار خدمت به مردم شهید پرور این خطه شده و باید بدانیم که مسوولیت در نظام اسلامی رسالتی خطیر است که نصیب مدیران نظام می شود.

فرماندار ویژه کرج گفت : همه باید از این فرصت به دست آمده برای خدمت به مردم استفاده کنیم زیرا مسوولیت ها و مسندها ماندگار نیست و آنچه باقی می ماند خدمت شایسته است.

معاون استاندار البرز گفت : جذب سرمایه گذار مهمترین راهکار برای برون رفت از مشکلات شهری کرج است که این امر در گذشته مورد توجه جدی قرار نگرفته و اراده ای برای تحقق آن وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه نباید در شورای اسلامی شهر کرج فرصت سوزی شود ، اظهار کرد:  طرح های عمرانی مغفول مانده باید در نگاه نخست شورای ششم کرج قرار گیرد.

قاسم پور در خصوص انتخابات دوره ششم شهر کرج  گفت : این انتخابات  سالم  برگزار شد و صحت آن نیز مورد تائید مراجع فرادستی قرار گرفت. 

فرماندار کرج در ادامه به مسئله مهم انتخاب شهردار اشاره کرد و با تاکید بر اینکه در انتخاب شهردار تجربه تلخ دوره پنجم پیش روی ماست، گفت: حدود یک سال و نیم فرصت سوزی شد. درخواست ما این است که برای انتخاب یار سیزدهم هم دقت کنید و هم سرعت به خرج دهید.

وی همچنین خطاب به اعضای جدید تاکید کرد: تیم زبده ای را در کرج تعیین کنید تا لوایح کاملا قانونی ارسال شود تا در بخش تطبیق به مشکلات متعدد برنخوریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شورای شهر کرج معاون استاندار البرز شوراهای اسلامی شهر شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم

پایگاه خبری جماران: وحید جلال‌زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص اتفاق اصفهان و پاسخ ایران به اسرائیل به خبرنگار جماران، گفت: بعد از عملیات «وعده صادق» همانطور که فرماندهان نظامی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده سپاه پاسداران اعلام کردند از این به بعد اگر اشخاص و دارایی‌های ما مورد حمله‌ی رژیم صهیونیستی قرار بگیرند جمهوری اسلامی ایران برای خودش این حق را قائل است که عمل متقابل انجام دهد.

جلال زاده درباره اتفاق اصفهان، گفت: اتفاقی که در اصفهان افتاد را نمی‌توان عنوان «حمله» برای آن به کار برد. رژیم صهیونیستی قبلا هم از این کارهای کودکانه و کور داشته است که جمهوری اسلامی ایران نیز در میدان پاسخ آن‌ها را داده است. حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ما در دمشق یک حمله بدیع و مخالف تمامی کنوانسیون‌ها، حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل بود که جمهوری اسلامی تصمیم گرفت یک جواب قاطع و طبق موازین بین‌المللی به آن‌ها بدهد. لذا طبق مصوبات شورای عالی امنیت ملی و مصاحبه‌هایی که فرماندهان ما انجام دادند، هرگونه حمله رژیم صهیونیستی به امکان و دارایی‌ها جواب خواهیم داد.

وی افزود: در اصفهان پدافند ارتش جمهوری اسلامی به بعضی از اشیاء مشکوک شده بود و به سمت آنها تیراندازی کرده بود و اصلا در قواره حمله رژیم صهیونیستی نبود. امیدارم با تمام دیوانگی‌هایی که رژیم صهیونیستی دارد به خاطر منافع کوتاه مدت خود هم که شده است، کار دیوانه‌باری انجام ندهد که این‌بار پاسخ جمهوری اسلامی نسبت به قبل متفاوت خواهد بود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص رفتار اردن در برابر رفتار اسرائیل، گفت: اردن باید پاسخگو باشد و در گفت و گویی که وزیر امورخارجه اردن با امیرعبداللهیان داشتند توضیحات لازم را دادند و همانجا اعلام کردند که ما اجازه حضور پرنده‌های رژیم صهیونیستی را در فضای اردن نخواهیم داد. ما در بحث دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم و اعلام کردیم اگر ما بدانیم که رژیم صهیونیستی از امکانات کشورها و پایگاه‌های آمریکا علیه منافع ما استفاده کرده قطعا با پاسخ متقابل ما مواجه خواهند شد

دیگر خبرها

  • رساندن منافع موقوفات به ۲۰ همت در سال دور از دسترس نیست
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • ‌نمی‌توان برای اتفاق اصفهان عنوان «حمله» را به کار برد
  • اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است
  • تبادل ظرفیت‌های متقابل زمینه تأمین منافع و افزایش قدرت ایران و پاکستان است
  • احتیاط، تفرقه‌افکنان مشغول کارند! | سناریوی اختلاف‌افکنی برای به حاشیه بردن حجاب
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم