Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – جواد نکونام در نشست خبری بعد از مسابقه فولاد خوزستان مقابل ملوان بندرانزلی اظهاراتی داشت که گزیده آن را می‌خوانید:

* به مردم استان خوزستان تبریک می‌گویم. کار بزرگی رقم خورد و بازیکنانم نشان دادند بازیکنان باکیفیتی هستند. فصل پیش از لیگ سهمیه گرفتیم، ولی امسال با بازی‌های آسیا و خستگی و کمبود نفرات دچار اُفت شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما بعد از تعطیلات لیگ متحول شد. این نتایج حاصل نمی‌شد مگر با همت و تلاش بازیکنان.

* با پنجره بسته، در شرایط کرونا و گرمای هوا که هر جلسه تمرین اینجا به اندازه پنج جلسه در شهر‌های دیگر است، کار خیلی سخت بوده است. بچه‌ها زحمت کشیدند و ممنون آنها هستم. امسال به ما کم لطفی شد، ولی هنوز جام حذفی برای ما ادامه دارد و در لیگ هم تا روز آخر اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم جشن آسیایی داشتیم. امروز با تیم خوب ملوان بازی داشتیم. واقعاً به دو دوست خودم، پژمان نوری و مازیار زارع تبریک می‌گویم.

*ملوان با یکسری جوان، خوب فوتبال بازی می‌کند. ملوانی‌ها چند بازیکن خوب و کلیدی دارند و امیدوارم هرچه زودتر این تیم به لیگ برتر برگردد. مردم و هواداران انزلی واقعاً دوست‌داشتنی هستند و جای آنها در لیگ برتر خالی است. امیدوارم استادیوم آنها آماده شود، چون بازی‌های‌شان را که برای آنالیز نگاه می‌کردیم، این شرایط لیاقت انزلی و تیم ملوان نیست. به مازیار و پژمان خسته نباشید می‌گویم، چون مشخص بود روی این تیم کار شده است.

*در نیمه اول دو گل زدیم و سعی کردیم بازی را کنترل و انرژی‌مان را حفظ کنیم. ملوان در دقایقی از بازی واقعاً ما را اذیت کرد و شاید اگر کمی باتجربه‌تر بودند می‌توانستند به گل هم برسند. می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم و درنیمه اول به دو گل رسیدیم، حتی می‌توانستیم در نیمه دوم به گل‌های بیشتری هم دست پیدا کنیم ولی ملوان تیم جان‌داری بود و در این گرما واقعا خوب جلوی ما ایستادند.

*بازیکنانی که امسال و پارسال با آنها کار کردم، واقعاً بهترین بودند و از کار کردن با آنها لذت بردند. امیدوارم با قهرمانی و خوشحال کردن مردم هدیه خوبی به‌ هواداران و استان‌مان که می‌دانیم چقدر سختی دارد بدهیم و کمی دل‌شان را شاد کنیم. ان‌شاالله از فردا برای فینال کار می‌کنیم.

* با هیچ باشگاهی به توافق نرسیدیم. برخی باشگاه‌ها با خودم یا دوستانم تماس گرفتند ولی به همه دوستان گفتم تا بعد از بازی فبنال کاملا تمرکزم روی فولاد است. جلسه خوبی با هیئت مدیره محترم و آقای آذری داشتم ولی تا شرایط مشخص نباشد و همه چیز بازنباشد و حرفه‌ای نباشد، قطعا هیچ کاری انجام نمی‌دهد و ترجیح می‌دهم ان‌شاالله تیمم برای فینال تمرکز داشته باشد. بعد از فینال تصمیم می‌گیریم.

* تیم ما متکی به هیچ بازیکنی نیست و فقط متکی به فولاد خوزستان هستیم. همه برای این لباس و این تیم تلاش می‌کنیم و همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. بیشتر بخوانید: نکونام: هیچ تیمی در دنیا وجود ندارد که از قبل برنده باشد/ ملوان را خوب آنالیز کرده‌ایم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ملوان بندرانزلی فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید

بانوی پیر به لطف یک گل دیرهنگام صعودی ناپلئونی را به فینال کوپا ایتالیا تجربه کرد.

به گزارش مشرق، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

دیگر خبرها

  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند