Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنظر می رسد دیگر هافبک بوسنیایی را در لباس بارسا نخواهیم دید.

میرالم پیانیچ شب گذشته در دیدار تدارکاتی بارسلونا روی نیمکت نشست تا شایعات در مورد جدایی قریب الوقوع وی قوت بگیرد.

طبق ادعای AS، بلوگرانا به دلیل دستمزد بالای پیانیچ از جدایی او با فسخ قرارداد (هافبک بوسنیایی پیشنهاد فسخ را رد کرده) و یا حتی جدایی به صورت قرضی استقبال می کند و در حال حاضر انتقال قرضی این بازیکن 31 ساله به یوونتوس محتمل ترین فرضیه در مورد اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود این بازیکن نیز روز گذشته با برخی از اعضای کادرفنی بارسا خداحافظی کرده است تا مقدمات انتقالش به تورین را فراهم کند.

این در حالیست که یوونتوس این بازیکن را به صورت قرضی جذب خواهد کرد و باید بارسلونا برای تقسیم دستمزد این هافبک بوسنیایی به توافق برسد.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: بعد از استراماچونی استقلال را به من دادند، قبول نکردم؛ هشدار داده بودم استراماچونی ایرانی نیست! فن زیبای کُنده از حسن یزدانی و کسب 4 امتیاز در ثانیه های پایانی کشتی مقابل حریف روس در نیمه نهایی کشتی آزاد المپیک / فیلم رکوردشکنی لاشا تالاخادزه؛ غول گرجستانی وزنه 265 کیلویی را مهار کرد / فیلم واکنش جردن باروز به فینال قرن میان حسن یزدانی و دیوید تیلور گریلیش در آستانه پیوستن به منچسترسیتی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیپ خداحافظی تراکتور با پاکو خمز

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، پس از کسب نتیجه دور از انتظار مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان، «هوشنگ نصیرزاده» مدیرعامل باشگاه طی جلسه‌ای با سرمربی تیم در تاریخ ۲۵ فروردین ماه در خصوص رفع ایرادات فنی تیم و حضور پرقدرت در ادامه مسابقات گفت‌وگو کرده و مقرر شد آقای خمز به کار خود ادامه داده و در راستای جبران امتیازات از دست رفته و حضور پرقدرت در جام حذفی تلاش دوچندانی انجام دهد.

با این حال، آقای خمز روز گذشته درخواست جدایی خود و دستیاران خارجی‌اش را به مدیریت باشگاه اعلام کرد و پس از جلسه امروز نصیرزاده و این سرمربی، سرانجام باشگاه تراکتور با درخواست جدایی او موافقت کرد. جدایی این سرمربی از تراکتور به صورت کاملاً توافقی بوده و هیچ گونه ضرر و زیان مالی برای باشگاه تراکتور به دنبال نداشته است. 

باشگاه تراکتور برای خمز و همکارانش در ادامه دوران حرفه‌ای و زندگی شخصی آرزوی موفقیت دارد.

دانلود (9.6MB)

دیگر خبرها

  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • بررسی ادعای عجیب درمورد تماس سفارشی با کادرفنی تیم ملی
  • خوان لاپورتا و ژاوی در آغوش یکدیگر؛ دیدار رییس بارسلونا با کادرفنی پیش از دیدار حساس با پاری سن ژرمن / فیلم
  • هافبک 17 ساله علیه ادعای میثاقی
  • کلیپ خداحافظی تراکتور با پاکو خمز
  • رقابت آیندهوون با آژاکس برای جذب سرجینیو دست
  • خداحافظی پاکو خمز با تراکتوری‌ها؛ گزارش تصویری
  • مظفری‌زاده: درخواست جدایی از سمت خمس بود
  • خمس از تراکتوری‌ها خداحافظی کرد
  • معرفی اعضای کادرفنی تیم‌های کاراته دختران و پسران ایران