Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – با گذر از بحران های مالی و سخت افزاری در استقلال، حالا به نظر می رسد اوضاع کمی آرام تر شده و اعضای کادرفنی و بازیکنان با آرامش بیشتری کارشان را دنبال می کنند. دیگر خبری از مصاحبه های تند و طعنه های عجیب علیه مدیریت باشگاه استقلال نیست و حتی فرهاد مجیدی نیز آرام تر از قبل به کارش ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی استقلال که در گذشته از شرایط موجود بسیار ناراحت بود، حالا اما به نظر می رسد شرایط برایش بهتر شده و دیگر دوست ندارد درباره گذشته حرف بزند.

دیروز در نشست خبری بعداز بازی با گل گهر وقتی از مجیدی سوال شد که آیا مشکلات استقلال رفع شده است، گفت: «به گذشته فکر نمی‌کنم ولی درباره آینده باید بگویم از مدیران استقلال خواهش می‌کنم این تیم را حفظ کنند و نگذارند بازیکنی جدا شود. اگر این تیم حفظ شود و دو سه بازیکن اضافه شود این تیم را مدعی اول قهرمانی در فصل بعد می‌دانم و مطمئن باشید در آسیا هم نتایج خوبی می‌گیریم.»

مشخص است که فرهاد مجیدی با پرداخت بخشی از مطالبات و وعده های داده شده از سوی مدیریت باشگاه حالا تمام تمرکزش را روی فصل آینده گذاشته است. او از باشگاه خواسته طبق لیستی که به آنها داده برای حفظ نفرات و اضافه شدن بازیکنان جدید اقدام کنند تا بتواند فصل جدید را با موفقیت شروع کند.

با این حال مشخص است که قهرمانی در جام حذفی تاثیر مستقیمی در چگونگی همکاری مجیدی با استقلالی ها دارد. سرمربی آبی ها به دنبال آن است تا با یک جام فصل به پایان برساند و البته در فاصله اندک تا دیدار با الهلال تیمی قدرتمند را ببندد و راهی مسابقات کند. مساله ای که نیاز مند همت مسئولان باشگاه استقلال است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به تمجید از اوسمار ویرا پرداخت و او را یک مربی جوان، خوش‌برخورد و حرفه‌ای دانست. - اخبار ورزشی -

محمدرضا زادمهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازیکنان در این بازی خیلی خوب کار کردند. بچه‌ها مصمم هستند که در شش بازی آخر نتیجه بگیرند و به لغزش استقلال امید دارند. یکی از قشنگی‌های فوتبال به همین است که تا لحظه آخر هیچ چیز مشخص نیست.

وی در مورد عملکرد خوب اوسمار در نیم‌فصل دوم لیگ برتر تصریح کرد: تفکر اوسمار همان تفکر گل محمدی است. خودش هم همین موضوع را عنوان کرده است. یکی از خوبی‌های شخصیت اوسمار این است که به نیکی از همکاران قبلی خود یاد کرده و خط مشی گل‌محمدی را دنبال می‌کند. با اضافه شدن سه بازیکن در نیم‌فصل هم تیم نشاط و شادابی خاصی پیدا کرده است. اوسمار مربی جوان، خوش‌برخورد و حرفه‌ای است. همین که الان اوسمار اینجاست انتخاب گل محمدی بوده است؛ به هر حال یحیی این مربی را به ایران آورد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره رقابت استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر گفت: استقلال حریف بزرگی است. حریف بزرگ آدم را بزرگ می‌کند. این برای فوتبال ما خوب است که تیم‌ها رقیب بزرگی داشته باشند. سرنوشت هر دو تیم دست خودشان است. استقلال اگر بازی‌ها را ببرد، قهرمان می‌شود و پرسپولیس هم باید بازی‌هایش را ببرد و منتظر لغزش استقلال باشد.

زادمهر درباره بحث خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز خاطر نشان کرد: من از وقتی که یادم هست بحث بر سر این است که این دو تیم خصوصی شوند. باید کارشناسی زیادی در این باره صورت بگیرد. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به نفع فوتبال و سرمایه ملی بوده و این کار هم نتیجه خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گواردیولا: پارسال لوکاکو ما را قهرمان اروپا کرد!
  • فرهاد مجیدی به فوتبال ایران برمی‌گردد؟
  • مجیدی به لیگ برتر برمی‌گردد؟ | مدیر برنامه فرهاد تکلیف پیشنهادات را مشخص کرد
  • تکلیف بازگشت فرهاد مجیدی به ایران مشخص شد
  • مهدوی: خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس اتفاقی بسیار مثبت است
  • نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس
  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟