Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@06:31:41 GMT

نخستین قطار باری از «ووهان» چین عازم تاشکند شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۱۳۵۱

نخستین قطار باری از «ووهان» چین عازم تاشکند شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، نخستین قطار باری شماره 75151 از شهر «ووهان» مرکز استان هوبئی چین عازم شهر «تاشکند» شد.

این قطار باری از طریق گذرگاه ریلی «قورعاس» در منطقهٔ خودمختار سین‌کیانگ چین حرکت و پس از 12 روز وارد ایستگاه مقصد یعنی شهر «تاشکند» می‌شود.

این قطار باری حامل کالسکه‌ کودکان، نخ‌های پنبه‌ای، واکس، لوازم خانگی، اجزا و قطعات کولرها، پارچه و دیگر کالاهای مصرفی به وزن بیش از 600 تن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: نخستین قطار باری شهر ووهان ازبکستان قطار باری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 رشد ۸ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،مرتضی شیروانی در این خصوص اظهار کرد: طی سال گذشته ۵ میلیون و ۳۹۰ هزار تن انواع کالا با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است، که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ با ۴میلیون و ۹۷۳ هزار تن ، ۸.۴درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: این میزان کالا در قالب ۴۰۲ هزار فقره بارنامه جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ با ۳۸۳ هزار بارنامه ، ۵ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان بیان کرد: در حال حاضر ۱۱۷ شرکت حمل و نقل کالا، ۲۰ هزار و ۲۰۹ راننده و ۱۱هزار و ۹۹۹ ناوگان باری سنگین، ۳ پایانه عمومی حمل بار در بخش حمل و نقل باری استان فعالیت می کند.

شیروانی به آمار وانت بارهای استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۲ هزار و ۸۵ وانت بار و ۱۵۷ راننده دارای کارت هوشمند در حمل کالای استان مشغول فعالیت هستند و در سال ۱۴۰۲ میزان هزار و ۲۳۴ تن توسط ناوگان وانت بار در استان جابجا شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897784

دیگر خبرها

  • نخستین کاروان عمره مفرده پس از ۹ سال انتظار عازم مدینه شد
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • تعیین سفیر جدید طالبان در تاشکند
  • تعیین سفیر جدید طالبان در ازبکستان
  • ثبت رکورد جدید جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل کردستان
  • نخستین کاروان عمره گزاران ایرانی عازم سرزمین وحی شد 
  • اعزام نخستین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به سفر عمره
  •  رشد ۸ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل لرستان
  • فیلم | قطار هوایی، تازه ترین راهکار چینی ها برای حمل و نقل شهری!