Web Analytics Made Easy - Statcounter

حرکت امروز هیئت‌های مذهبی و اهتمام مقام معظم رهبری به حوزه مداحی و ستایشگری تا اندازه زیادی بر دل دشمنان هراس بوجود آورده است تا جاییکه رسانه‌های معاند با تمام قوا پا به میدان جنگ گذاشته‌اند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دهمین همایش سالروز قشر بسیج مداحان صبح امروز با حضور سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، یوسف ارجونی  ریاست سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی و با حضور جمعی از مداحان و پیشکسوتان جامعه ستایشگری در محل سالن جلسات رضویه سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حرکت امروز هیئت‌های مذهبی و اهتمام مقام معظم رهبری به حوزه مداحی و ستایشگری تا اندازه زیادی بر دل دشمنان هراس بوجود آورده است تا جاییکه رسانه‌های معاند با تمام قوا پا به میدان جنگ گذاشته و با ایجاد عملیات روانی صحنه را پر کردند و هر بار جنگ نرم دیگری را رقم می‌زنند که این خود گواهی ترس از جامعه ستایشگری و هیئت‌های مذهبی است.

رئیس سازمان بسیج مداحان گفت: رسانه‌های غربی همیشه می‌خواهند با ایجاد و القاء موج بدبینی و ناامیدی در جامعه با تمام توان دشمنی خود را به نمایش بگذارند که به برکت اهل‌‌بیت (ع) هیچ کدام نتوانستند به مقاصد شوم خود دست پیدا کرده و مردم حسینی را از پای منبرها و هیئت‌های مذهبی دور کنند.

محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم با اشاره به اقدامات سازمان بسیج مداحان گفت: در بسیج مداحان و نهادهای انقلابی و مکتبی که در حوزه اقامه عزای حسینی و تعظیم شعائر حسینی خادم‌اند و زحمت می‌کشند، یک انسجام و یکپارچگی بین عزاداران سیدالشهدا وجود دارد که به آن افتخار می‌کنیم. تعظیم شعائر حسینی و برکات آن قرن‌ها جلوی چشم‌های ما است و نسل به نسل، ما در پناه سیدالشهدا به جلو آمده‌ایم.

سردار قریشی جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم با بیان اینکه فکر و اندیشه انقلابی جوانان و مردم در منابر و مداحی‌های ماه محرم شکل گرفته است، افزود: در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، محرم و صفر تقویت‌کننده روحیه رزمندگان بود. همه پیروزی‌های جبهه انقلاب از دفاع مقدس تا مقابله با داعش به برکت اندیشه حسینی و برگرفته از نهضت عاشورای حسینی به‌دست آمده است.

سمنان مهیای عزای حسین (ع)؛ تمامی پروتکل‌های بهداشتی در عزاداری‌ها محرم رعایت می‌شودمراسم استقبال از محرم الحرام در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مداحان اهل بیت سازمان تبلیغات اسلامی عزاداری ماه محرم مداحان اهل بیت سازمان تبلیغات اسلامی عزاداری ماه محرم هیئت های مذهبی بسیج مداحان سازمان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه

به گزارش خبرآنلاین، ‏علی قلهکی در توییتی نوشت: «لجبازی با مردم در اداره کلانشهری مثل تهران آن‌هم در موردی که توجیه ندارد، اثر بسیار معکوسی می‌گذارد! ساخت مسجد در پارکِ قیطریه که غیر از نمازخانه، اطرافش ۵ مسجد و ۱ حسینیه است، کارکردِ حاکمیتی و بیلان‌سازی دارد و خیری هم برای مردمِ نمازخوانِ محله‌ی قیطریه با توجه به تعدد مساجد در این محل، ندارد. آقای زاکانی؛ گرداندنِ شهرداری، بسیج دانشجویی، مناظره با تاجزاده و روز ۱۶ آذر نیست!»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889067

دیگر خبرها

  • انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه
  • اکونومیست: روسیه برای عملیات بزرگ بهاری در اوکراین آماده می‌شود
  • برگزاری مراسم لیالی قدر در ۲۰۰ مسجد و هیئت مذهبی شهرستان قائنات
  • ثمره حکومت صالحین
  • هیات‌های مذهبی استان بوشهر در انتظار حمایت‌های دولتی
  • شبکه‌های معاند فارسی‌زبان به بی‌پولی افتادند
  • تأمین مایحتاج هیئات‌ مذهبی استان تهران در شب‌های قدر
  • اقلام اساسی هیئت‌های مذهبی برای شب قدر تامین شد
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • بررسی اخبار جعلی رسانه‌های معاند در «پاورقی نوروزی»