Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، از چند روز گذشته باشگاه چلسی مصمم شده تا «روملو لوکاکو» را با قیمتی بسیار بالا خریداری کند. این بازیکن که فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان سال اروپا شناخته شد، حالا در آستانه بازگشت به لندن قرار گرفته است. 

ماجرا از این قرار است که آبراموویچ می‌خواهد برای فصل آینده یک مهاجم طراز اول را به استمفورد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ابتدا برای خرید هالند تلاش کرد ولی وقتی دید باشگاه دورتموند راضی به فروش ستاره نروژی خود نیست برای انتقال لوکاکو مصمم شد.

پیشنهاد ۱۱۰ و ۱۲۰ میلیون پوندی مالک روس چلسی مورد پذیرش سران اینترمیلان قرار نگرفت ولی به نظر می رسد پیشنهاد ۱۳۰ میلیون پوندی، آتشی در میان هیئت مدیره نراتزوری انداخته است.

به نقل از فوتبال ایتالیا، ژانگ در تلاش است تا ماروتا و اینزاگی را برای فروش این ستاره آماده کند. این مالک چینی که پیش از این با فروش حکیمی و رفتن کونته موافقت کرده بود، حالا با ۱۳۰ میلیون پوند می‌خواهد بهترین بازیکنش را نیز به تیمی دیگر واگذار کند.

لوکاکو ارزشمندترین بازیکن سری آ در فصل گذشته شد

اینزاگی که از ابتدا با فروش لوکاکو مخالفت کرد، اکنون نیز مخالف فروش این بازیکن است ولی انتظار می‌رود نظر مالک چینی به عقیده مربی ایتالیایی بچربد و ستاره بلژیکی راهی لندن شود. 

در حالی که منچسترسیتی با خرید ۱۰۰ میلیون پوندی گریلیش در حال شکستن رکورد گران ترین انتقال تاریخ جزیره است ولی اگر لوکاکو به چلسی بیاید، این رکورد در دستان «راکی» و مالک ثروتمند روسی قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی در حالی با نتیجه دو بر یک به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید که رامین رضائیان در آخرین ثانیه‌های نیمه اول به دلیل تکل روی پای بازیکن حریف کارت زرد گرفت.

همین امر موجب شد تا در خصوص محرومیت او در بازی بعدی این تیم مقابل پرسپولیس به دلیل دریافت چهار کارت زرد بحث و بررسی شود. طبق گزارش بازی موجود در سایت‌های مختلف خبری، رامین رضائیان در بازی تیم‌های آلومینیوم، نساجی و هوادار کارت زرد گرفته بود که با احتساب اخطار مقابل ملوان، چهارمین کارت زرد خود را دریافت کرده و نمی‌تواند مقابل پرسپولیس بازی کند.

با این حال رضائیان با انتشار استوری در اینستاگرام خود عنوان کرد سه اخطار با احتساب کارت زرد امروز مقابل ملوان دریافت کرده و از بازی با پرسپولیس محروم نیست.

پس از او نیز مسؤولان باشگاه سپاهان عنوان کردند کارت زردی که در دیدار با آلومینیوم برای رضائیان ثبت شده متعلق به این بازیکن نیست و طبق اعلام گزارش ناظر بازی در دیدار با آلومینیوم هیچ کارت زردی به این بازیکن ملی پوش تعلق پیدا نکرده است؛ بنابراین او با سه اخطار می‌تواند در دیدار حساس مقابل پرسپولیس بازی کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد
  • (ویدئو) گران‌ترین رادار آمریکایی چطور در اسرائیل منهدم شد؟
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • کتاب صوتی «برزویه پزشک» منتشر شد/اقتباسی از داستان‌ کلیله و دمنه
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو
  • آزمون، جانشین لوکاکو در خط حمله رُم؟
  • اسپورت: بارسلونا آماده فروش آرائوخو است
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!