Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست شهرداری مشهدمقدس گفت: امیدوارم در این مدتی که مسئولیت شهرداری را برعهده دارم بتوانیم روال موفقیت‌ها را ادامه بدهیم و در حوزه‌های مختلفی که ریل‌گذاری توسط شورا انجام می‌شود با سرعت خوبی پیش برویم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، رضا خواجه نائینی؛ سرپرست شهرداری مشهد ظهر امروز در مراسم تحلیف و آغاز به کار ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت: شهر مشهد به ویژه در حوزه‌های مالی، احداث قطارشهری، حمل و نقل عمومی پیشرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شهرداری مشهدمقدس گفت: بدنه کارشناسی شهرداری همیشه در کمیسیون‌های کشور به عنوان بهترین ها مطرح بوده‌اند.

خواجه نائینی افزود: امیدوارم در این مدتی که مسئولیت شهرداری را برعهده دارم بتوانیم روال موفقیت‌ها را ادامه بدهیم و در حوزه‌های مختلفی که ریل‌گذاری توسط شورا انجام می‌شود با سرعت خوبی پیش برویم.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی خوب این شورا این است که اعضای آن کسانی هستند که در شهرداری حضور داشته‌اند، این سبب شناخت مشکلات و مسائل شهری می‌شود و سبب می‌شود تصمیمات کارشناسی و بهینه باشد.

خواجه نائینی تاکید کرد:امام رضا(ع) هیچگاه ما را تنها نگذاشته و امیدوارم همچنان پیشرو ادامه دهیم.

هیئت رئیسه شورای شهر ساری مشخص شد/ شعبانی رئیس شدرئیس و نائب رئیس شورای شهر ششم یزد مشخص شدندترکیب هیئت رئیسه شورای ششم شهر اراک مشخص شد+ تصویر

سه کمیسیون ویژه شورای ششم مشخص شد

در جلسه امروز شورای شهر مشهد همچنین سه کمیسیون "ایثارگران"، "ساماندهی حاشیه شهر" و "توسعه و بهسازی توس" به عنوان کمیسیون‌های ویژه دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد معرفی شدند.

اعضای هیئت رئیسه شورای شهر مشهد معرفی شدند

همچنین با رای‌گیری در صحن شورای شهر اعضای هیئت رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد مشخص شدند.بر این اساس حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد شد.

مهدی ناصحی، نائب رئیس و فاطمه سلیمی و مجید طهوریان منشی اول و دوم این شورا شدند.حسین حسامی نیز به عنوان مسئول خزانه‌داری معرفی شد.

همچنین موسی‌الرضا حاجی بگلو، سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد شد.

انتهای پیام/281/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر مشهد سرپرست شهرداری مشهد هیئت رئیسه شورای شهر مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اجرای مرحله سوم پروژه‌های زودبازده در دستور کار شهرداری قرار گرفته و برای هر محله ۱۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌ شده است. - اخبار استانها -

فاطمه سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد با بیان اینکه شورای ششم، شورای مردم‌محور بوده و سیاست‌های ابلاغی خود به شهرداری را هم بر اساس همین نگاه تدوین کرده است، گفت: یکی از جلوه‌های تحقق این رویکرد، تعریف پروژه‌های زودبازده بوده که طی دو سال گذشته اجرایی شده است.

وی افزود: خوشبختانه پیشرفت پروژه‌های زودبازده یک به 100 درصد رسیده و میانگین پیشرفت پروژه‌های زودبازده 2 هم حدود 70 تا 80 درصد برآورد شده که گام موثری در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات شهرداری در محلات حاشیه شهر و هدف بازآفرینی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد با بیان اینکه اجرای پروژه‌های زودبازده یک و دو رضایتمندی عمومی خوبی را در سطح جامعه ایجاد کرده است، افزود: براساس همین اهمیت، وارد مرحله سوم پروژه‌های زودبازده در سال 1403 می‌شویم.

سلیمی تصریح کرد: امسال برای هر محله هدف، 15 میلیارد تومان و در سرجمع 1200 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌ایم که همچون گذشته، با نظر و خواست ساکنان و شوراهای اجتماعی محلات هزینه خواهد شد.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های پروژه‌های زودبازده 3، پیش‌بینی امکان تعریف و اجرای پروژه‌های کلان‌تر با تجمیع اعتبار مصوب است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی