Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:15:03 GMT

افزون‌بر یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۱۵۶۰

افزون‌بر یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

سردار احمد طاهری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نیکشهر با هدایت فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی به سرنخ هایی مبنی بر قاچاق محموله مواد مخدر، از شهرستان‌های جنوبی استان به مرکز کشور دست یافته و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد مسیر تردد قاچاقچیان سرانجام روز گذشته اعضای این باند قاچاق را که با یک دستگاه خودرو وانت نیسان در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور نیکشهر بودند، شناسایی و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی قاچاقچیان در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و وارد مخفیگاه خود در یکی از مناطق شهرستان نیکشهر شدند که خودرو آنان توسط تکاوران پلیس توقیف شد .
وی عنوان کرد: در این عملیات ضربتی با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، یک سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودرو توقیفی آنان یک تن و ۴۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل ۷۷۹ کیلو و ۷۴۵ گرم تریاک،۲۶۰ کیلو و ۲۳۰ گرم حشیش، یک قبضه سلاح کلاش،تعداد ۱۰۱ عدد فشنگ جنگی،۳۷ عدد فشنگ مشقی و تعداد ۲۹ عدد فشنگ شکاری کشف شد .
سردار طاهری با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر گفت: غیور مردان نیروی انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان مواد مخدر انتظامی نیک شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مواد مخدر انتظامی سیستان و بلوچستان مواد مخدر انتظامی نیک شهر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی گفت: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان، چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودرو‌ها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران