Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی، امیر جعفرزاده اظهار داشت: در ارتباط با بارش‌های اخیر و جاری شدن سیل در پنج  شهرستان خوی، ماکو، چالدران، شاهین دژ،تکاب و نقده توسط تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی امدادرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این سیل بیشتر روستاهای شهرستانها دچار آبگرفتگی شدند افزود: در شهرستان چالدران بخش ببه جیک روستای انبار ماران، شهرستان ماکو بخش چایپاسار جنوبی روستای حاسین برزگ، شهرستان نقده روستای شاوله، شهرستان تکاب روستای قوشا  بلاغ و شهرستان شاهین دژ بخش هولاسو روستای اوچ دره دچار آبگرفتگی شده بودند که توسط نیروهای عملیاتی امداد و نجات شعب شهرستانهای امداد رسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۱۵خانواده در روستاهای انبار ماران چالدران ،حاسین برزگ ماکو و اوچ دره شاهین دژ دچار خسارت شده بودند، تصریح کرد: در بین  آنها اقلام غذایی به ارزش۲۶ میلیون و ۴۳۵ هزار ریال  توزیع شد.

جعفرزاده یادآور شد: بین آسیب دیدگان از سیل اقلام زیستی شامل چادر، پتو، موکت،ست ظروف، والور خوراک پزی و البسه مختلف  جمعا به ارزش  ۲۲۸ میلیون و ۹۳۵ هزار ریال توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد:طی این عملیاتها از ۶ دستگاه موتور برق، یک دستگاه اسپیکو و یک دستگاه پمپ آب برای کمک به مردم روستاهای سیل‌زده  بهره‌گیری شده وهچمین  ۴ دستگاه آمبولانس، ۵ دستگاه خودروی  کمک‌دار و یک خودروی حمل نیرو در این خدمات‌رسانی‌ها مشارکت داشته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی سیل ارومیه امداد آذربایجان غربی جمعیت هلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:این طرح، جلب مشارکت‌های مردمی به نفع بیماران و خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود و تامین مستقیم نیاز‌های خانواده و کرامت اجتماعی آنها از اهداف این طرح ملی در سال ۱۴۰۲ بود.

وی افزود: در آذربایجان غربی این طرح با مشارکت ۲۵۰ نفر از خیرین و حامیان سلامت و کرامت اجرا شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:داوطلبان حامی و خیرین طرح سلامت و کرامت توانستند در این طرح به ۵ هزار نفر خدمات سلامتی و حمایتی را در قالب ویزیت رایگان پزشکی، پیراپزشکی و بسته‌های غذایی، به ارزش ریالی ۷ میلیارد تومان در سراسر استان آذربایجان غربی در سال گذشته ارائه دهند.

دیگر خبرها

  • حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند
  • یاری امدادگران هلال احمربه مردم روستای سعید آباد رودبارجنوب
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل استان کرمان
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی