Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع اعضای سابق شورای اسلامی شهر چهارباغ که در محل مصلای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: جا دارد تا از تلاش‌های و زحمات اعضای سابق شورای شهر تشکر و قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: پیشرفت و توسعه شهرستان چهارباغ و خدمت به مردم از مهمترین وظایف مسئولان شهرستان به ویژه منتخبین مردم در این دوره از شوراها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم چهارباغ، ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس تصریح کرد: اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار بودجه‌ای این شهرستان که با دقت نظر کارشناسانه و توزیع خوب و مناسب از سوی فرماندار این شهرستان همراه بود عاملی برای پیشرفت و توسعه شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای جدید شورای اسلامی شهر باید از فردا پاسخگوی مردم باشند، مردم انتظارات زیادی از منتخبین خود در شوراها دارند.

حدادی گفت: جهش اعتباری این شهرستان فرصتی است برای توسعه و رونق شهرستان چهارباغ به ویژه در حوزه‌های زیربنایی و فرهنگی است

وی اظهار کرد: اختصاص بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بودجه برای ساخت فرهنگسرا در راستای تأمین نیازهای فرهنگی مردم شهرستان پیوست فرهنگی مناسب ریل توسعه شهرستان است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بیان کرد: اعتبارات تخصیص یافته به شهرداری بر اساس برنامه باید برای مناطق محروم و کمتر برخوردار نواحی شهری هزینه شود.

وی متذکر شد: کنار مردم بودن و برای مردم کار کردن باید سرلوحه امور کاری شوراها باشد.

کد خبر 5274425

منبع: مهر

کلیدواژه: علی حدادی چهارباغ ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه محرم 1400 گرگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ماه محرم واکسیناسیون اردبیل ایلام شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی دهقانی در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان افزود: براساس قوانین مالیات بر ارزش افزوده، محیط زیست و مالیات مستقیم شرکت بهره داری مفت و گاز در استان ملزم به پرداخت عوارض حق آلایندگی هستند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های قضایی انجام شده در سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و در فروردین امسال ۹۳۵ میلیارد تومان حق آلایندگی به استان خوزستان پرداخت شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به اینکه این اعتبارات به شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های مربوطه تقسیم و پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: تمامی این دستگاه‌ها باید این اعتبارات حق آلایندگی را در محل خود هزینه کنند.

دهقانی بیان کرد: تمامی هزینه این اعتبارات توسط دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و نهاد‌های ناظر بر دستگاه‌هایی که عوارض حق آلایندگی را استفاده و هزینه می‌کنند، نظارت می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان
  • ناوگان اورژانس دیر با کمک خیرین تجهیز می‌شود
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • مختاری: سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای سبز مناطق کم برخوردار هزینه شد