Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب راز سر به مهر به قلم محمد جواد ظریف، علی اکبر صالحی، سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی با موضوع برجام در ۵ جلد و یک ضمیمه توسط مؤسسه اطلاعات منتشر شد.

به گزارش برنا، این مجموعه گزارشی است توصیفی و مستند درباره روند یکی از مهمترین پرونده‌های تاریخی ایران که می کوشد قرائت ایرانی از برهه‌ای مهم از تاریخ معاصر را به تصویر بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش شامل کتاب اول: توافق موقت ژنو، کتاب دوم: از توافق موقت تا اتاق نگارش، کتاب سوم: جدال بر سر متن، کتاب چهارم: فصل سرد و سخت مذاکرات، کتاب پنجم: تولد برجام و کتاب پنج به اضافه یک: پیوست‌ها است. این مجموعه به همت سید علی موجانی گردآوری شده است.

برای تهیه این مجموعه به آدرس زیر مراجعه فرمائید:

ketabettelaat.com/book/index.php?route=product/product&product_id=32484

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تولد عراقچی روانچی برجام راز سر به مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پیشین تیم ملی ولز با قراردادی ۱۸ ماهه به تبریز می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، پس از جدایی «پاکو خمز» از هدایت تیم فوتبال تراکتور تبریز، مدیران این باشگاه محمد نصرتی که دستیار ایرانی خمز بود را به عنوان مربی موقت تیم خود انتخاب کردند اما شکست برابر نساجی در هفته بیست و چهارم باعث شد تا آنها هرچه سریع‌تر اقدام به جذب مربی جدید برای تیم خود کنند و از همین رو با «کریس کولمن» سرمربی سابق تیم ملی ولز به توافق رسیدند اما هنوز قراردادی با او به امضا نرسیده است.

سایت انگلیسی «۷۷۷score» در این خصوص نوشت: گزارش‌ها حاکی از آن است که کریس کولمن با باشگاه تراکتور در ایران به توافق رسیده و مدت زمان قرارداد این مربی ۵۴ ساله، با تراکتور ۱۸ ماهه خواهد بود. کولمن از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ هدایت تیم ملی ولز را بر عهده داشت و با این تیم به موفقیت چشمگیری دست یافت. در کارنامه مربیگری کولمن، هدایت تیم‌های فولام، کاونتری سیتی و ساندرلند نیز دیده می‌شود.

تراکتور پس از جدایی پاکو خمز بدون سرمربی است و در فاصله ۶ هفته تا پایان لیگ برتر ایران با ۴۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

کد خبر 6084053

دیگر خبرها

  • گروسی : ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • ایران با ساخت بمب اتم "چند هفته، نه چند ماه" فاصله دارد
  • گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد
  • مجموعه شعر «گورکن» منتشر شد
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • انتشار رباعی‌های حمید رضا شکارسری پس از ۷ سال
  • سرمربی پیشین تیم ملی ولز با قراردادی ۱۸ ماهه به تبریز می‌رود