Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:31:48 GMT

پایگاه‌های مقاومت بسیج در خدمت‌رسانی الگو هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۱۶۷۴

پایگاه‌های مقاومت بسیج در خدمت‌رسانی الگو هستند

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت‌الله شمیرانی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع اعضای سابق شورای اسلامی شهر چهارباغ که در محل مصلای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: زحمات استاندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس در راستای اختصاص کد بودجه‌ای مستقل برای شهرستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام رسید و جای تشکر و قدردانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استقرار ادارات با روحیه جهادی صورت گرفت و ادامه دارد، تصریح کرد: اعتبار ۴۰ میلیاردی برای بودجه شهرستان و توزیع مناسب بودجه برای امور زیر بنایی با پیوست فرهنگی فرصت توسعه و پیشرفت این شهرستان را فراهم خواهد کرد.

فرماندار چهارباغ با بیان اینکه کانون‌های مساجد باید مورد توجه قرار گیرد و با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مساجد باید محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی باشد، خاطرنشان کرد: از خود بودجه شهرستان مساجد و کانون‌ها تقویت شده تا مردم و خیرین هم رغبت برای مشارکت در امور و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج در خدمت‌رسانی الگو هستند و باید از این ظرفیت به خوبی بهره برد، گفت: حمل و نقل، کشاورزی، آموزش و پرورش، و ورزش و جوانان حوزه‌های فرهنگی و زیربنایی بیشترین بودجه شهرستان به آنها اختصاص یافت.

شمیرانی بیان کرد: اتحاد بین مسئولان شهرستان افتخار است که این وحدت و همدلی می‌تواند زمینه ارتقای شهرستان را فراهم کند.

لزوم راه‌اندازی هیئت‌های اندیشه‌ورز به جای اتاق فکر

وی اظهار کرد: منتخبین با همکاری مسئولان شهرستان و در کنار هم نقاط قوت شورای قبل را تقویت و نقاط ضعف را شناسایی و در رفع آن تلاش کنند. آموزش برای شوراها به صورت هدفمند پیگیری می‌گردد و اولویت بسیار جدی است.

شمیرانی متذکر شد: راه‌اندازی هیئت‌های اندیشه‌ورز به جای اتاق فکر و استفاده از ظرفیت جوان‌ها و نیروهای مجرب و متخصص که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، با تکیه بر وحدت و همدلی زمینه ارتقا شهرستان را رقم می‌زند.

کد خبر 5274437

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری فرمانداری چهارباغ شورای شهر ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه محرم 1400 گرگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ماه محرم واکسیناسیون اردبیل ایلام شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در  همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها که عصر چهارشنبه به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

وی گفت:‌جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی نماد برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

آیت الله نجم الدین طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این همایش از فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها قدردانی کرد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود