Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ دو کارگر در پی سقوط کابین حامل آنان در یک برج در حال ساخت، خبر داد.

 جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با میزان درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۹:۴۳ صبح امروز حادثه سقوط از ارتفاع در یک برج در حال ساخت به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در میدان دریاچه، خیابان جوزانی اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان ۲۰ طبقه درحال ساخت بود که در جریان اقدامات مربوط به ساخت و ساز دو کارگر جوان سوار با کابین فلزی شده و این کابین به وسیله یک دستگاه تاورکرین مهار شده بود.

ملکی با بیان اینکه این کابین معلق در طبقه شانزدهم این ساختمان ناگهان رها شده و به پایین سقوط کرده است، افزود: شدت برخورد به حدی بود که این کابین پس از اصابت با کف تراس طیقه اول ساختمان، تراس تخریب کرده و به پایین رفته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه کابین کاملا ویران شده بود، گفت: یک کارگر ۳۰ ساله ایرانی و یک کارگر ۲۸ ساله افغانستانی در این کابین حضور داشتند که به تایید عوامل اورژانس و درپی شدن جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: کلاهبرداری در قالب سایت شرط‌بندی   انتهای پیام/ برچسب ها: شورای شهر تهران حادثه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای شهر تهران حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلاف گوسفندان در تیران و کرون ۱۰ میلیارد ریال خسارت به بار آورد

ایسنا/اصفهان سرپرست مدیریت بحران تیران و کرون گفت: اتلاف بیش از یکصد گوسفند در این شهرستان بیش از ۱۰ میلیارد ریال خسارت مالی به همراه جان باختن یک چوپان را به همراه داشت.

ذبیح الله ابراهیمی با اشاره به حادثه اتلاف گوسفندان در کابین یک تریلر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این خودرو سنگین حامل بیش از یکصد راس گوسفند از خوزستان به سمت اصفهان در حرکت بود که به دلیل عدم اکسیژن و هوای باز در کابین منجر به خفگی حیوانات و چوپان شد.

وی افزود: چوپان نیز به همراه گوسفندان در کابین تریلر قرار گرفته بود که گاز داخل کابین و هم چنین نبود اکسیژن منجر به از بین رفتن این حیوانات و فرد چوپان شد.

سرپرست مدیریت بحران تیران و کرون ادامه داد: راننده تریلر در مسیر داران به تیران متوجه این حادثه شده بود که در آن زمان چوپان جان خود را از دست داده و حیوانات نیز از بین رفته بودند.

وی اضافه کرد: با توجه به از بین رفتن بخش عمده ای از گوسفندان خسارت بیش از ۱۰ میلیارد ریالی متوجه صاحب مال شده و فرد چوپان نیز جان خود را از دست داد.

به گفته ابراهیمی نوروز امسال نسبت به سال گذشته کمترین حادثه را در این شهرستان اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به بارندگی های اخیر نیز گفت: بارندگی های این هفته در تیران و کرون به ۱۶ میلی متر رسیده کل بارش های سال زراعی فعلی بیش از ۲۰ میلی متر گزارش شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تلف شدن گوسفندان در تیران و کرون ۱۰ میلیارد ریال خسارت به بارآورد
  • اتلاف گوسفندان در تیران و کرون ۱۰ میلیارد ریال خسارت به بار آورد
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان
  • سقوط کارگر جوان از داربست حادثه ساز شد
  • کشته شدن ۷ تن درپی وقوع حادثه معدن در لیبریا
  • بی‌احتیاطی جان چوپانی را در تیران و کرون گرفت
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • تاکید استاندار گلستان برای ساخت تله‌کابین علی‌آبادکتول تا پایان فروردین